Dårligt bredbånd

• Deltager
  • 3 kommentarer
Det er godt nok en stor skuffelse at få bredbånd hos Yousee, eller mangel på samme, har lige i dag fået fejlrettet på bredbånd, og her oplyser man at der er fundet en fejl, så jeg takker og bukker, tror så det er det,,,, men her til aften er den gal igen igen. Er der andre der her har oplevet samme skuffelse med lovning af hurtigt og driftsikker bredbånd uden yousee kan leve op til det, men der kan selvfølgelig være flere fejl ???? har haft bredbånd hos yousee i snart 4. uger. kørte næsten ok. i den første uge !!  vh. René

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej renh

Velkommen på YouSee Forum :D

Jeg er ærgerlig over at læse om din opstart med YouSee Bredbånd. Jeg vil opfordre dig til at kontakte vores support, så vi kan få løst problemet herfra eller få sendt en tekniker ud til dig. 

/Kasper 

Hej Kasper, tak for dit svar !  men det er en fejl der åbenbart ikke lige bliver rettet nu og her, citat fra sms fra yousee = Vi har kapacitets problemer i dit område. Der er planlagt udvidelse, men desværre er der ingen termin på dette endnu. Citat slut !! Tekn. fra yousee har også givet mig ret i der er STORE problemer her i mit område. Og hvad så, naboer er begyndt at spørge til hvad det er for et dårligt bredbånd de har. Tekn.fra yousee har også giver de andre naboer besked ca. 1 md. så skulle der være bedre kapacitet ??  Det der undre mig er hvorfor vi bliver tilbudt denne bredbånds løsning når "motorvejen" ikke er til stede ??  =   backbone nettet. Kasper det er ikke din skyld, men du svare og så får du det her er mig, måske du kan "trække i nogle tråde"  vores forbindelse før hed, TDC = 17 / 2, kørte fint, men vi kunne ikke få mere "fart" her hvor vi bor, så derfor valgte vi yousee, nu er forbindelsen 100/20, og den er bare ringere end den gamle forbindelse !! 

mvh. René 

renh skrev:

Kasper det er ikke din skyld, men du svare og så får du det her er mig, måske du kan "trække i nogle tråde"  vores forbindelse før hed, TDC = 17 / 2, kørte fint, men vi kunne ikke få mere "fart" her hvor vi bor, så derfor valgte vi yousee, nu er forbindelsen 100/20, og den er bare ringere end den gamle forbindelse !! 

mvh. René 

Hej Rene

Hvad mener du med at trække i nogle tråde?  :S

Jeg tror faktisk at alle der skriver i dette forum  meget gerne vil have at Kasper og Co. til at  "trække i nogle Tråde", men desværre er dette et kunde-forum, hvor andre kunder forsøger at hjælpe  Det har du sikkert læst i Velkomst-tråden

.    http://forum.yousee.dk/t5/Velkommen/Velkommen-til-YouSee-Forum/m-p/13

Hej majah

Hvis ikke du har noget som kan komme problemet til livs, så bedes du venligst lade være med at skrive heri.

Venlig hilsen 

René 

Kasper skrev:
Jeg er ærgerlig over at læse om din opstart med YouSee Bredbånd. Jeg vil opfordre dig til at kontakte vores support, så vi kan få løst problemet herfra eller få sendt en tekniker ud til dig. 

renh skrev:
Hej Kasper, tak for dit svar !  men det er en fejl der åbenbart ikke lige bliver rettet nu og her, citat fra sms fra yousee = Vi har kapacitets problemer i dit område. Der er planlagt udvidelse, men desværre er der ingen termin på dette endnu. Citat slut !! Tekn. fra yousee har også givet mig ret i der er STORE problemer her i mit område. Og hvad så, naboer er begyndt at spørge til hvad det er for et dårligt bredbånd de har. Tekn.fra yousee har også giver de andre naboer besked ca. 1 md. så skulle der være bedre kapacitet ??  Det der undre mig er hvorfor vi bliver tilbudt denne bredbånds løsning når "motorvejen" ikke er til stede ??  =   backbone nettet. Kasper det er ikke din skyld, men du svare og så får du det her er mig, måske du kan "trække i nogle tråde"  vores forbindelse før hed, TDC = 17 / 2, kørte fint, men vi kunne ikke få mere "fart" her hvor vi bor, så derfor valgte vi yousee, nu er forbindelsen 100/20, og den er bare ringere end den gamle forbindelse !! 

mvh. René 

Hej Rene.

Som du kan se har Kasper været inde og rette i mit indlæg. Jeg vil godt gøre opmærksom på (over for andre kunder), at jeg ikke havde skrevet andet end det der står i afsnittet.  I overskriften havde jeg skrevet nogle korrekte ord, men forumteamet synes tilsyneladende ikke at de skulle stå det. :(

I det indlæg jeg har citeret fra dig selv, oplyser du at du har haft kontakt til Yousee, og at diverse teknikkere har set på sagen.  Jeg har oplyst dig om at dette er et kundeservice, og at det er andre kunder der hjælper hinanden.  På grund af det du skriver, tror jeg ikke du skal forvente at andre kunder kan hjælpe med dit problem.  Og jeg skrev derfor jeg til dig, så du ikke skulle blive skuffet, for ikke at få yderlige svar fra forum teamet. Derfor vil jeg henvise til Kaspers svar, om at kontakte Yousee. :D

Til andre kunder:

Hvis i har en løsning til Rene (mod min forventning) , må i meget gerne hjælpe komme med forslag herunder. :D

redigeret:  Rettet stavefejl.

redigert nr.2:  Tilføjet !!

I indlæget herunder skriver Rene.

renh skrev:
Okay, så lader vi være med at forvente det helt store herinde fra, tak. :D

Åhh jo. Ligesåvel der er mange rigtig gode og dygtige Yousee-ansadte og TDC ansatte - Er der også rigtig mange kunde der har stået med problemerne og ved hvad der skal til. ;)

Okay, så lader vi være med at forvente det helt store herinde fra, tak. :D

Min søn spiller spil på pc'en som han skal være på nettet for at spille, ellers går den helt galt. Hvad kan en løsningen være på problemet indtil da? Han har nu opbrugt alle sine 3 GB på sin mobiltelefon, da dette har været mere stabilt end det Yousee tilbyder os lige nu og her. Tror I evt. at Yousee evt. kan tilbyde os et USB 4G bredbånd modem - eller hvad det nu kaldes.. indtil de får deres problem rettet? Er dette ikke det mest rimlige? Jeg konkakter og spørg Yousee om det. Jeg skriver herinde igen lige så snart jeg får svar.

Venlig hilsen

René

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)