Dårlig router

Hej, jeg vil høre hvilken grund der er til at i stadig bruger Netgear cg 3000? Jeg har fået min ombyttet to gange de sidste par år, nu er mit internet lige så ustabilt osv. som sidste gang. Efter en ombytning kører det fint i et par måneder eller lignende. Så starter problemerne med de evige udfald og svingende rækkevidde

3 Kommentarer

Hej

Da det er et kundeforum, svarer jeg dig lige.
Hvor gamle er dine ledninger og dine stik?

Her er Hvad Yousee anbefaler: Video

Jeg har haft et lignende problem, og har derfor fået alle ledninger og stik  (fra ruder konge var knægt)  udskiftet med alle de nye godkendte fra Yousee. 

Min router blev ved samme lejlighed flyttet fra 1.sal og ned i stuen, hvilket har betydet at jeg nu har den bedste styrke mellem alle mine naboer. , og mit tv signal pixselerer næsten ikke mere.

Jeg har ladet mig fortælle at gammel installation/ledninger og stik modtager meget støj fra det nye 4G-net.

Jeg gætter derfor på, at mange youseekunder, kunne få en bedre bredbåndforbindelse, hvis installationerne er up to date. 

Jeg fandt lige denne side. http://yousee.dk/hjaelp_og_support/bredbaand/problemer.aspx

Alle kabler skiftede jeg da den sidste router drillede! Uden held..
Hej igen

Hvis Yousee har solgt dig en router skal du gøre vrøvl.  Når du betaler abbonementer, er routeren en nødvendighed for at du kan modtage sinaler, og derfor er routren til låns. Har du givet penge for den skal du ringe til yousee og sige du har penge tilgode. Husk at have din kvitering parat. 

Min router er den samme som din.  

Du skal ringe til yousee og få dem til at måle din forbindelse, er der ikke noget skal du have en teknikker ud, som kan undersøge hvad fejlen kan være. Du skal dog være forberet på at  findes fejlen i dit hus, er det dig der får regningen for teknikkerbesøg.  Blot for at køre ud, er det en tudse.. 

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/regning_og_betaling/gebyrer.aspx

Jeg tvivler på at andre kan komme med et bedre svar, da det jo som før fortalt er et kundeforum, og at yousee ikke yder personlig support, men gerne hjælper med mere generelle svar, som kan bruges af alle.

Håber det lyjkkes for dig at få en god forbindelse og  træk gerne din tråd frem, hvis du finder ud af noget.   Det kunne da være spændende at høre hvordan det ender.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)