dårlige upload hastigheder

hej jeg er desværre i det problem at jeg bor i en lejlighed gennem en boligforening aabnet.. og jeg står med det problem jeg kan kun få højest 60 mbit i upload betyder det jeg kun kan få op til 60 mbit i upload jeg er lidt træt af det og hvad værre er at
min boligforening ikke vil opgradere upload hastigheden jeg ved ikke rigtig hvad jeg kan og skal gøre er der nogen der kan hjælpe

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis problemet ligger i kablerne og der ikke vil gøres noget ved det, så er der ikke noget der kan gøres, andet end at få de øvrige beboere med på at der skal opgraderes, og fremlægge det på et beboermøde.
Omdømme 7
Badge +7
Så vidt jeg husker skal der bare skiftes filtre og forstærkere til den nyere standard DOCSIS 3.1. Hvis det sker med hjælp fraTDC, bliver man vist spurgt om andre skal kunne levere internet. Her er det vigtigt at sige ja, da der efterhånden er flere spillere på coax med bedre priser.

Du må ud og samle beboere til en opgradering. Du kan nok ikke sælge mulighed for højere upload, men du kan sikkert bedre sælge mulighed for gigabit download.
ok men hvad vil i så anbefale at jeg gør at jeg tager det op til et generalforsamlingsmøde og hvad vil være bedst at skifte coax ud med yousee fibernet eller er det bedre bare at opgradere til DOCSIS 3.1.. og ved ikke men hvordan skal jeg kunne samle beboere til en opgradering

jeg vil dog osse lige sige at der op til flere gange fra boligforeningens side har været snakket om at skifte yousee ud med Waoo der var ca 25 procent der stemte for det forslag det var dog ikke nok jeg tror dog ikke det har været oppe at vende til et generalforsamlingsmøde før

hvad ville i foreslå at jeg gør ville det måske ikke være lidt mere besværligt at få folk til at stemme for et skifte til Waoo fremfor bare at opgradere til gigabit download..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)