CMore Play til eksisterende bredbånd og TV kunder

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej

Er jeg den eneste der føler mig svigtet:manembarrassed: af Yousee?

Jeg har en bredbånd forbindelse som jeg nu har haft i godt 2 år og som jeg er meget glad for.

Hvorfor skal jeg ned og eller opgradere til et ny abonnement for at Yousee vil give med adgang til C More??

Det er ganske enkelt for dårligt, at Yousee her ikke tager hensyn til deres trofaste kunder - i mine øjne er det er meget forkert beslutning...

Mvh

Ahp

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hvilket bredbånds-abonnement har du, og hvornår er det oprettet?

Jeg har det tilbud på 80 mb og det blev oprettet for ca. 2 år siden. jeg falder uden for de krav de har til at få gratis C More.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

raptus skrev:
Jeg har det tilbud på 80 mb og det blev oprettet for ca. 2 år siden. jeg falder uden for de krav de har til at få gratis C More.

Adgang vil film og serier fra C More kræver ifølge YouSee, at du har en bredbåndsforbindelse oprettet efter den 25. august 2015 med en hastighed på mindst 25 Mbit.

Tal igen med YouSee Kundeservice om hvad du skal gøre. Meld venligt tilbage hertil i forummet, hvad der kommer ud af det.

Nu var det ikke for at få at vide hvad jeg skal gøre, at jeg skrev mit indlæg, men fordi jeg bare ville ytre min utilfreds med den måde yousee behandler sin gode gamle kunder.

Jeg har både læst hvad de omkring at få c-more og jeg har selvfølgelig også kontaktet dem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)