Svar

CMore Play til eksisterende bredbånd og TV kunder

Jeg kan se på Flatpanels.dk (http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1440482727), at nye bredbåndskunder får adgang til CMore Play.

Hvad med os eksisterende kunder? Gælder det ikke os?

Der står ligeledes at de får adgang til HBO Nordic i 3 måneder, er der også tidbegrænsning på CMore Play?

/Martin

icon

Bedste svar af Emil 25 august 2015, 16:33

martanks skrev:
Tak Emil for svaret.

Er CMore Play også kun gældende i 3 måender eller hvor lang til har man adgang til den tjeneste?

Er tillægsspørgsmål. Er det hele CMore Play man har adgang til, eller er der nogle begrænsninger?

/Martin

Fra dagens pressemeddelse:
Alle nye bredbåndskunder med tv får som en del af abonnementet fri adgang til C More med over 1.400 film og serier – de fleste nye.

Fri adgang må jo være for altid, og man får adgang til "Film og Serier fra C More"

Se original

15 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Nuværende bredbåndskunder, kan ændre deres abonnement på "Mit YouSee" for at få C-more - ellers ingen ændring.

Tak Emil for svaret.

Er CMore Play også kun gældende i 3 måender eller hvor lang til har man adgang til den tjeneste?

Er tillægsspørgsmål. Er det hele CMore Play man har adgang til, eller er der nogle begrænsninger?

/Martin

Omdømme 2

Badge +3

martanks skrev:
Tak Emil for svaret.

/Martin

Fra dagens pressemeddelse:
Alle nye bredbåndskunder med tv får som en del af abonnementet fri adgang til C More med over 1.400 film og serier – de fleste nye.

Fri adgang må jo være for altid, og man får adgang til "Film og Serier fra C More"

Det koster mig både penge og et forringet abonnement, hvis jeg vil have cmore. Nej, tak. Og tak for gaven, Yousee.
Omdømme 2

Badge +3
Hvorfor koster det dig penge, kan du ikke skifte til den samme hastighed?

Tænk på at det du mister, får de nye kunder jo heller ikke – så må man jo vælge.
Jeg har 50/5. Den hastighed sælges ikke. Så jeg skal vælge 50/10. 30 kr. for en smule upload, jeg intet har at bruge til. I dag har jeg adgang til musik-delen. Det vil jeg også miste.
Jeg har i dag:

- TV - Fuldpakke

- YouSee Plus - Samsung SMT-H3126 boks

- Bredbånd 100/20

I dag har jeg adgang til YouSee Musik.

Vil jeg miste det hvis jeg skifter mit bredbåndsabb. til 100/20 inkl. CMore Play?

/Martin

Ja, du vil ikke længere have adgang til musiktjenesten. Hvis du har adgang via et mobilabonnement, gælder der andre regler.

Se Emils svar.

Det gælder dog, hvis man ikke har plus. :-)

Omdømme 2

Badge +3

martanks skrev:
Jeg har i dag:

- TV - Fuldpakke

- YouSee Plus - Samsung SMT-H3126 boks

- Bredbånd 100/20

I dag har jeg adgang til YouSee Musik.

Vil jeg miste det hvis jeg skifter mit bredbåndsabb. til 100/20 inkl. CMore Play?

/Martin

Nej. Du beholder YouSee Musik da du har YouSee Plus.

Logan skrev:
Ja, du vil ikke længere have adgang til musiktjenesten. Hvis du har adgang via et mobilabonnement, gælder der andre regler.

Det er forkert.

Erstatter dit nuværende bredbåndsabonnement - Når du skifter hastighed, får du adgang til YouSee Play Tv & Film, som indeholder masser af film og serier, adgang til live-tv med Start forfra og et stort Tv-Arkiv på din pc, tablet og mobil. Vær opmærksom på, at du samtidig mister din adgang til YouSee Play Musik. Har du YouSee Mobil eller YouSee Plus har du dog stadig adgang til din musik.

Tak Emil, jeg synes godt at kunne huske der var noget omkring YouSee Plus og Musik. Har du et link hvor det står, jeg kan nemlig ikke selv finde det.

/Martin

Omdømme 2

Badge +3

martanks skrev:
Tak Emil, jeg synes godt at kunne huske der var noget omkring YouSee Plus og Musik. Har du et link hvor det står, jeg kan nemlig ikke selv finde det.

/Martin

Det var så lidt 
  •  :D

Det står på siden, når du er ved at genbestile din nuværende hastighed/bestille en ny hastighed.[img]290i652B352D6DDD1348.png[/img]

Logan skrev:
    Jeg har 50/5. Den hastighed sælges ikke. Så jeg skal vælge 50/10. 30 kr. for en smule upload, jeg intet har at bruge til. I dag har jeg adgang til musik-delen. Det vil jeg også miste.

Prøv at ring til YouSee. Jeg vil tro at de sagtens kan genbestille din nuværende hastighed for dig, hvis du er med   på at du mister musik.

70 70 40 40, tast 3, og derefter 3 igen.

Åbningstiderne er: hverdage 8.00-17.30 - fredag til 16.30

• Flere kunder på facebook har været i kontakt med dem. Det kan ikke lade sig gøre at beholde den gamle hastighed.

Det med musik... Yousee er meget ihærdige med at få deres kunder væk fra musikken (dette er ikke første gang). Jeg er trodsig. Jeg går ikke frivilligt.

Jeg har pt. en 40 / 10 Mbit som køre 80 / 30 Mbit (den gave vi fik i sin tid)

Hvad så hvis jeg "nedgradere" til 50/10? 

Så vil jeg gå fra en 80/30 til 50/10? og få C more og spare 20 kr om måneden?

Omdømme 2

Badge +3
    Der er også mere information på YouSee Kundeservice siden Hvem har adgang til YouSee Film og Serier?

Hej Emil,
    Nej det får nye kunder ikke, men de har heller ikke betalt en overpris for et bredbåndsabbonnement inden vi blev opgraderet i en lang periode. Så måske det var på sin plads at man tilbød nuværende kunder som har været loyale før de hævede hastigheden at de kunne beholde musikken og få c more hvis de opgraderede. Ellers er det jo ikke en opgradering, men en forringelse da man giver med den ene hånd og tager med den anden og forlanger oveni penge for det.

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)