Chromecast, c-more og dansk filmskat

Hej hej.

Kan det passe at jeg ikke har fuld adgang til alle film hos dansk filmskat via min yousee app? Hvis jeg er medlem hos dansk filmskat udenom yousee kan jeg se alle film, men igennem yousee er der nogle film jeg skal betale for at se???

Michael

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 På YS TV og Film Appen er der rigtignok en afdeling der hedder Dansk Filmskat, de film skal der ikke betales for, det er dem du mener.?

Der skulle også, hvis det ikke er kommet, være muligt at abonnere på Dansk Film Skat og C More via YS, hvordan det så lige er skruet sammen ved jeg ikke.

Det er dem jeg mener. Der er nogle film jeg skal betale for af en eller anden årsag... 

Ja det er muligt at få det hele på en gang. Det er nemlig det jeg har fået nu, og der undrer jeg mig over at der er begrænsning på nogle af de film der er tilgængelige i appen...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Jeg ser ind i mellem film fra Appen, også dem i kategorien Dansk Filmskat, men er ikke stødt på nogen som der skal betales for. Kan du nævne nogen.?

Det kan jeg godt:

Klovn (den første film)

Sømand i knibe

far til fire i byen.

Det var bare 3 jeg lige faldt over. Der er sikkert flere når man ser nærmere efter...

Omdømme 3

Badge +3
 Sømand i knibe ligger i Leje film, så ja der kræves betaling. De andre ligger sikkert også i Leje film, fandt dem ikke i film (gratis).

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Elstrøm skrev:
Det kan jeg godt:

Klovn (den første film)

Sømand i knibe

far til fire i byen.

Det var bare 3 jeg lige faldt over. Der er sikkert flere når man ser nærmere efter...

Du skal huske at vælge abonnement.

Hvor vælger jeg det hvis det i appen?
Omdømme 3

Badge +3
Der må være en fane til det, ligesom der er til Film, Leje Film, TV og serier. Har ikke abonnement på noget, så har ikke en sådan fane.
Omdømme 3

Badge +3
Bruger du Chromecast via en tablet/mobil? Hvis du gør, står der ude til venstre:

TV

Film

Serier

Børn

Lejefilm

Musik

Min side

Når du står på "Film", kan du se øverst nogle faner. Prøv "Aktuelle film" så kan du rulle ned til "Dansk Filmskat". Trykker du på "Vis alle", kommer der en hel del frem.

Omdømme 3

Badge +3
Alle film under den fane kan ses gratis, der er temmelig mange, dog er der flere under den fane der hedder Leje Film.

Omdømme 3

Badge +3
Ja, men der er jo ikke kun danske film. Der er dog film, som måske er i abonnement hos Dansk Filmskat. Ved ikke hvad et abonnement koster, men dem der er i Dansk Filmskat under YouSee er gratis - sikkert derfor det ikke koster ekstra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)