Cg3000 hastighed og pixelering på tv

Hej alle

Håber på lidt løsninger her.

Mit setup:

Yousee ført stik i huset går direkte i comega forstærker som fordeler signalet rundt i huset.

Router CG3000 står på kontor (kabel hertil er ca. 8-10m), herfra kablet forbindelse til Apple Time Capsule som giver WIFI.

Alle antennekabler er comega yousee ready kabler.

Jeg har 100/20 forbindelse, er indstillet på 80/40

Mine problemer:

1. Jeg har over den sidste måned oplevet at hastighederne har svinget rigtig meget. Især er der ofte meget lave hastigheder især om aftenen. Det er primært downloadhastigheden som bliver mest ramt, men kommer tit under 10mbit. Upload ligger som regel stabilt omkring 20mbit.

Jeg synes ellers altid at jeg har fået leveret det jeg betaler for, og jeg har nok primært oplavet problemet efter at yousee har opdateret hastigheden fra 50/10 tidligere

Problemerne er både kablet og via WIFI, og ligemeget om jeg connecter via Time Capsule eller direkte via CG3000 routeren

2. Kan CG3000 routeren virkelig ikke levere mere end 20mbit upload?

3. Jeg oplever desuden at så snart forbindelsen bruges til upload pixelerer tv signalet kraftigt og forsvinder helt, hvorefter tv'et siger der kun er data forbindelse (LG tv)

Dette problem har jeg ikke tidligere haft.

Nogen forslag til årsagen til dette problem?

På forhånd tak

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Kroghen!

Velkommen til forum.

Du skal være opmærksom på, at det er et bruger til bruger forum og derfor ikke kan forvente, at YouSee "fejlretter" her i forum. I stedet kan du ringe til support på 7070 4040.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)