CG3000 giver ubrugelige ip adresser

Jeg har siden i torsdags haft problemer med min Netgear Router CG3000. Pludseligt mistede iPads, link-sys ip telefonrouter, NAS mv forbindelsen til resten af verden (men ikke routeren)og når jeg logger på gateway kan jeg se at deres mac adresser pludseligt får tildelt ipnr 0.0.1.x istedet for de nromale faste. OG jeg kan slet ikke komme i kontakt med min NAS som er tilsluttet. Har forsøgt at genstarte den, factory resette den. Reservere ip-numre til MAC adresser (hjælper periodevist i kortere tid). Det er meget frustrerende. Er der nogen der kan hjælpe. 

Vh

G

3 Kommentarer

Farcen fortsætter med CG3700EMR. Den blev sat op i torsdags. Fungerede fint. Satte en switch til lørdag. Alt fungerede fint indtil i går aftes. Nu vil ingen af de trådløse macprodukter går på nettet via wifi. KAn godt finde det ,men får tiltdelt ip adresserne 0.0.1.x så det er umuligt at gå online. Kun nogen af de kablede virker (ps3, stationær windos pc). KAn stadig ikke få kontakt til NAS eller de trådløse. Whar to do!! Er meget frustreret.

Bare et skud i tågen,

Kunne det tænkes du havde en anden dhcp server kørende i dit netværk. En nas, accesspunkt, router mm. som giver en x.x.1.x ip adresse

Hvis problemet er løst, kan i venligst poste løsningen...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)