C6250 som access point

Hej

Jeg har fået en ekstra C6250, og den vil jeg bruge som acces point, jeg kan bare ikke få det til at virke. Jeg har kabel mellem de to routere. Først slukkede jeg internettet på computeren og satte AP-routeren til en PC, og gik ind i opsætning og fjernede krydset i router i opsætningen (advanced-administration-router mode) og satte netværksnavnet (SSID) til at være det samme som på "hovedrouteren". Når jeg starter det hele op igen med både AP-router og normal router, går det galt. Jeg kan finde navnet på mit gamle netværk men der er ikke forbindelse til internettet. Til gengæld dukker der et netværksnavn (zz77qyy et eller andet) op, og der er der internetforbindelse i et lille stykke tid. Derefter ryger den også. Når jeg slukker AP-routeren kommer der igen forbindelse gennem mit gamle netværksnavn...

Nogen gode bud?

mvh

Claus

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det kan nok have noget at gøre med dette.

https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/installation-og-opsaetning/saadan-tilslutter-du-en-separat-router-til-dit-netgear-modem/cg3700

Jeg har været inde og prøve den, men det bliver noget rod. Jeg skal have netforbindelse for at kunne aktivere routeren, og det bliver så min hovedrouter der påvirkes og alt bliver nulstillet. Jeg synes heller ikke rigtig det giver mening, at man skal aktivere et access point hos yousee...

Men tak for svaret...

mvh

Claus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8