C6250 kundeservice kender ikke til åben konfiguration.

• TNO
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej,

Jeg har nu prøvet to gange at ringe til teknisksupport ved Yousee for at få en åbenkonfiguration på min nye C6250, men det lader ikke til at de ved at det er en mulighed.

Dog ville den sidste fyr jeg snakkede med vende tilbage hvis han fandt ud af noget.

Har selv ændret passwordet til routeren og sat den til at bridge, så min egen router kan få lov til at route og stå for det trådløse.

Desværre ryger yousee routeren tilbage til standard settings når der slukkes for C6250 og det vil jeg jo gerne at den ikke gør. Den skal huske mine settings så hele mit net ikke vælter hver gang strømmen går eller der bare skal genstartes for C6250.

Hvem skal jeg ringe eller skrive til for at det bliver gjort?

På forhånd mange tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Michael

4 Kommentarer

I det gamle forum havde de en tråd, hvor man kunne bestille det, men det var dengang. Prøv at kontakte dem på facebook.

Success!

Nu med åben konfiguration på mit C6250

Jeg endte med at maile YouSee support og nu virker det helt perfekt. (Der kom aldrig et svar selvom jeg skrev på Facebook)

Så må jo antage man ryger længere ind i maven på deres support ved at maile, og ikke bare ender med en frontline supporter som ikke kender deres begrænsninger og ikke ved hvordan de sender en videre.

Tak for hjælpen.

Kan du forklar hvad forskellen helt precist ved en åben konfiguration ?

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Med åben konfiguration holder Yousee op med automatisk at rette i din router. Du kan derfor lave ændringer uden at Yousee overskriver dem. Jeg havde ikke problemer med at få en åben konfiguration, men syntes Yousee skal oplyse denne mulighed, når man bliver kunde.  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)