Spørgsmål

C6250 Bridge Mode

Jeg har haft denne router i et stykke tid og ønsker nu at bruge min egen router på den. Har sat router mode til 'off', fået en 10.* IP og gået ind på aktiveringssiden, men uden held. Den går selvsving og gør intet. Der står desuden også allerede kundenumme osv på siden.

Har haft fat i kundesupport 2 gange i dag med 2 forskellige supportere og de siger de ikke kan gøre noget for mig da de ikke yder support for den slags og at man basicly sejle i egen sø.

4 Kommentarer

Jeg har samme problem. Har sat Netgear router i bridge mode = router off. Min Linksys kan ikke få forbindelse ud...
Omdømme 5
Badge +5
Hej willum1 og oledjur

Jeg håber at I har fået registreret jeres udstyr på modemmet.

Hvis ikke, så prøv eventuelt at slukke både modem og router. Start så først modem op, og så router og prøv at aktivere igen. Bare et bud...
Kasper skrev:

Hej willum1 og oledjur

Jeg håber at I har fået registreret jeres udstyr på modemmet.

Hvis ikke, så prøv eventuelt at slukke både modem og router. Start så først modem op, og så router og prøv at aktivere igen. Bare et bud...

Det har jeg prøvet desværre. Ville det hjælpe hvis modemet er slukket noget tid?
Okay, fik det til at virke! Woohoo! Det hjalp faktisk at lade den stå slukket en 5 minutters tid.
1: Sæt router mode til Off
2: Sluk både modem og egen router
3: Lad det stå slukket en 5 minutters tid
4: Tænd modem og vent på at alle dioder ikke blinker mere
5: Tænd modem og vent
6: Aktiver via https://aktiver.mitwifi.dk/

Virker punkt 6 ikke, så har du nok ændret DNS/IP konfigurationen til WAN på din egen router. Sæt det hele til dynamic. Indstil først efter du har aktiveret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)