C-more film, hakker....

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hej, Jeg har fået nyt bredbånd med c-more, som jeg Chromecaster fra en nyre Asus tablet til mit tv, men filmen den hakker eller fryser.

Jeg har taget kontakt til Yousee omkring problemet, Yousee fortæller mig er alt er som det skal være, og at der ikke er mere at gøre ved det, andet end at jeg kan købe højere hastighed eller leje en box, alså en noget højere mere pris, men da jeg købte 50/10 Mbit skriver Yousee at det fx er nok til se film med.

Jeg har det lidt som om jeg har købt en cykel uden hjul på, jeg kan ikke køre på cyklen, men jeg har fået en cykel.

Jeg har fået at vide fra en bekendt, at jeg kan købe bredbånd 50/10 Mbit uden c-more og spare 79,-  det skriver Yousee ikke noget om, dem kunne jeg jo bruge på at købe c-more 99,- hos c-more, og så se dikrekte fra Tv uden filmen hakker. en mere pris 20 kr, mod jeres box 90 eller 99,- tro jeg det er det koster.

Det vil jeg undersøge, og slut med at betale for noget der ikke virker !

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Tilbud gælder til 23/8-16 for nye kunder. Uden Bland Selv. Adgang til film og serier i hele Danmark. Ingen binding – kun 30 dages opsigelse. Priser v/Automatisk Kortbetaling (ellers tillæg på 49 kr. pr. regning eller 9,75 kr. pr. regning v/BS) og tilmelding til e-kommunikation (ellers gebyr på 29 kr. pr. md.). Se yousee.dk/bredbaandsfakta. Abonnementerne findes også i en variant uden film og serier. Kontakt Kundeservice.

Bemærk det sidste, der står: Abonnementerne findes også i en variant uden film og serier. Kontalt Kundeservice.

Tak for info. Så skal jeg have bredbånd uden c-more.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Bor du lejlighed med mange 2,4 GHz wifi net og bruger Chromecast 1 kan Chromecast være problemet. I mange ejendomme er der fuldt optaget på 2,4 GHz. Dels er der data, men også ting som f.eks babyalarmer, trådløse mus/tasteturer, tyverialarmer, microbølgeovne, varmeaflæsning, gamle blue tooth enheder.

Hvis jeg bruger vores Chromecast 1, og fruen tænder for komfuret eller microbølge ovn afbryder Chromecast. Chromecast 1 har en meget lille mellem lager og afbryder, hvis den mister forbindelse til router i kort tid.

Jeg har lige købt en Chromecast 2, og der med kommer alt vores udstyr på 5 GHz. Jeg håber, at  det vil give en mere stabil Chromecast hos os.

Ja men det er jeg også komme frem til at det er min gamle chromecast 1 der ikke dur, og er på vej efter en chromecast 2.

Igen tak for info omkring det ! 

Har også skiftet netværks kannal.

Så hvis det er der skal til før det virker, så undskyld til Yousee for skrive cmore ikke virker !

Jeg har nu købt en chromecast 2, det blev det ikke bedere af.

Nå, jeg fx chromecaster netflix eller Virplay er der ikke nogle problemer med filmen hakker, og er derfor kommet frem til, at det må være bredbånd med c-more hos Yousee, hvor c-more delen ikke virker som den skal, har derfor opsagt c-more delen, sparet penge, og købt c-more, hos c-more jeg kan se på mit Tv direkte, og uden nogle problemer for en mere pris 20,- om månde.

Så min undskyldning til Yousee for det ikke virker, trækker jeg tilbage.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Huskede du at bruge 5 GHz med Chromecast 2?

Med Chromecast 1 blev det bedre med routeren C6250, at nedsætte den maksimale hastigighed til 150 Mbit fra 300 Mbit.

Det kan betale sig at skrue lidt på mulighederne i routeren. F.eks. maksimal hastighed, kanal og kryptering.

Jeg har ikke fået sat min Chromecast 2 til endnu.

Det kan jeg ikke rigtig svare om jeg brugte 5 GHz, Jeg ringet til Yousee i går omkring det.

Jeg har et navn til min ruter, og et navn som det første med 5 GHz bagefter, men jeg kan ikke se det nogle steder. Jeg er nok bare ikke så meget inde i det, men Yousee kunne ikke forstå jeg ikke kunne se det, og så det var det.

Jeg fandt ud af at min computer ikke har 5Ghz, så det er nok derfor mit C-more hakker. jeg fandt også ud af jeg kan se Yousee bio på tv, med stort set sammen film som c-more har. så jeg beholder mit bredbånd med c-more.

Omdømme 4

Badge +3
Min gamle bærbar kører ikke den hurtige AC standard på 5 Ghz, men jeg må nøjes med A standarden.

Jeg har nu fået alt vores udstyr over på 5 GHz. Vi er helt alene på 5 GHz i ejendommen (synlige net fra vores lejlighed). Der er fyldt voldsomt op på alle kanaler på 2,4 Ghz. Med Chromecast 2 på 5 Ghz, kan jeg nu bruge den, når fruen tænder vores komfur.

Du kan købe en 5 GHz USB wifi til din bærbar for omkring 200 kr., hvis du en dag vil på 5 GHz med den.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)