Bruge outlook

Hej,

Jeg har lige fået yousee og det er ok, men jeg bruger outlook så jeg mangler nogle data, pop3 og smtp, hvor finder jeg dem, håber der er nogen der ved det.

7 Kommentarer

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/bredbaand/mail/saadan_opsaetter_du_din_mail.aspx

Nu har jeg prøvet de kodeord jeg bruger til at logge ind her men de virker bare ikke når jeg skal ind på min outlook mail, bad username or password kommer op hver gang,

poppetdk skrev:
Nu har jeg prøvet de kodeord jeg bruger til at logge ind her men de virker bare ikke når jeg skal ind på min outlook mail, bad username or password kommer op hver gang,

Brugernavnet til mail er din mailadresse. Kodeordet er det du valgte, da du registrerede dig og er ikke nødvendigvis det samme som til dit YouSee-login.

På linket du fik tidligere er alt dette beskrevet og det er også forklaret, hvordan man ændrer sit kodeord til mail.

Jeg har ikke adgang til denne side?.

Du har ikke adgang til denne tjeneste.               Fejlnummer: 6
Kontakt YouSee support

Log ud

Jeg har lige fået en mail ang. om jeg har fået en løsning herfra, men det virker stadig ikke, det vil sige at det virkede een dag, jeg troede så at alt var godt, men dagen efter var problemet der igen, det er den pop3 server der driller, jeg ved fra andre at jeg ikke er den eneste med det problem, så desværre ingen løsning herfra.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

poppetdk skrev:
Hej,

Jeg har lige fået yousee og det er ok, men jeg bruger outlook så jeg mangler nogle data, pop3 og smtp, hvor finder jeg dem, håber der er nogen der ved det.

Dit navn

Din mailadresse

Kontotype: POP3

Server til indg. post: pop3.yousee.dk

Server til udg. post (SMTP): asmtp.yousee.dk

Brugernavn: din mailadresse

Adgangskode: sikkert den samme som til YouSee Forum

-----

Porte:

Server til indg. post (POP3): 110

Server til udg. post (SMTP): 587

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej 

Fejlkode 6 opstår, når der ikke er tilknyttet mailboks korrekt til abonnementet i systemet.

Henvendelser herom skal ske via vores kontaktside enten via mail eller opkald til YouSee, så vil vi se på en løsning i systemet. Før kan det ikke virke.

/Kasper 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P