Brug af Linksys EA6900 via min Netgear C6250EMR Sløver forbindelsen

Jeg ville køre min Linksys EA6900 router på via min netgear router, og den skulle være sat op som der bliver bedt om, også netgear routeren, men af en eller anden grund så bliver min hastighed sænket når den skal køre via min Linksys selv om den sagtens burde kunne håndtere forbindelsen. 

Jeg kan nogen gange presse den op på de 300Mbit jeg har i download, den har det med at svinge ned på mellem 200 og 270 Mbit, men min upload ligger sig som regel ike højere end måske 35Mbit ud af de 60 Mbit jeg har. Testede kort ved lige at smide den tilbage på kun at køre på netgear routeren, og der så det ud til at køre ok og fik målt den hastighed jeg skulle, så undre mig en smule over hvad der evt. kan være galt med opsætningen der kan gøre at den ikke kan trække fuld forbindelse. 

Det er ret nye kabler jeg bruger hele vejen rundt, alle sammen minimum CAT 6, og har leget lidt med MTU opsætningen på min Linksys, men ikke noget der ser ud til det sådan rigtig kan hente det tabte forbindelse. Ville jo gerne fortsætte med at bruge min Linksys router, da WIFI delen jo er uendeligt meget bedre end det banan der altid ender med at sidde i Yousee's routere :) men vil jo helst heller ikke skulle slippe for meget af min forbindelse.

Håber der er nogen der har nogle gode råd så jeg kan få det fulde ud af forbindelsen via min ret dyre Linksys router :)

PS. skal lige siges alt test jeg har lavet er jo selvfølgelig sket via kablet forbindelse :) 

Med Venlig Hilsen

Dennis Andreasen

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$