Svar

Bridge mode på AC1600

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej

Jeg har en AC1600, som jeg gerne vil sætte i bridge mode, så jeg kan bruge min nyindkøbte router (Asus RT-AC87U) i stedet.

Grunden er at mit trådløse internet bare bliver dårligere og dårligere. Det er hamrende ustabilt og langsomt.

Jeg har 50/10 i opkobling, hvilket burde være mere end rigeligt.

Er der nogen som har en løsning på det?

icon

Bedste svar af Emil 6 december 2015, 05:57

YouSee har ikke et modem der hedder "AC1600", jeg går ud fra at du tænker på Netgear C6250?

I så fald, så skal du blot følge denne guide.

Tilslut en separat router til Netgear 3700- og C6250-modem

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
YouSee har ikke et modem der hedder "AC1600", jeg går ud fra at du tænker på Netgear C6250?

I så fald, så skal du blot følge denne guide.

Tilslut en separat router til Netgear 3700- og C6250-modem

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det ville ellers være godt med yderligere en router mulighed med QOS og gæstenet. Der er mange dygtige brugere her og man kan få god hjælp til sine router / YouSee problemer. Jeg har modtaget meget hjælp og forsøger selv efter bedste evne at hjælpe andre.

Hej

Der stod AC1600 wireless cable voice gateway. Derfor troede jeg at det var det modellen hed.

Nedenunder står der C6250 :$

Tak for hjælpen. Jeg vil prøve fremgangsmåden i linket.

Omdømme 2

Badge +3
  •  Hvad har det med denne tråd at gøre?

•  Så var det godt, at jeg kunne gætte mig frem til det :D Det var så lidt - du må bare skrive igen hvis du har problemer.

• Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Det var nu bare for at tråd starter skulle fortælle mere detaljeret om sine specifikke problemer og mit helt personlige ønske om en router med de 2 omtale muligheder. Det sidste ikke relevant for tråden, men med et håb om nogen fra YouSee lyttede med eller finde flere som havde samme ønske.

Omdømme 2

Badge +3
  •  Jeg tror at YouSee's holding er at brugere med behov som dit, bare skal sætte modem i bridge mode og smide deres egen router bag. De får ikke et modem med funktion X fordi 1-5% af kunderne gerne vil have det.

• Omdømme 4

Badge +3
    Emil. Du kender ikke min kone. Hun hader bokse, kabler, højtalere osv.  Alt skal forhandles. Jeg tror en anden kone er lettere at få end en router i bridge mode ;-) Begge funktioner ligger vist i Netgear R6250 og jeg tro YouSee bare har valgt vi ikke skal have dem i kabel udgaven.  En simpel opdatering via nettet af vores 6250 burde være enkelt. QOS kan vi vist alle bruge, men har man aldrig gæster behøver man selvfølgelig ikke et gæstenet. Hvor mange % af YouSees kunder, som har gæster vil jeg ikke gætte på ;-)

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)