Spørgsmål

Bredbånd/hastighed

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej
Har man mulighed få at ændre hastighed når man har YouSee Viasat Stor med Bredbånd?
/Mick

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Log på Mit Yousee og se hvad der tilbydes. Den skulle gerne fortælle, hvad du har og hvad du kan opgradere til. Der er en række standand hastigheder. De 2 laveste 50/10 og 110/10 har "bland selv". Det bruger jeg selv en del. Har jeg brug for at hente en stor fil skruer jeg op for download, men skal jeg sende filer til skyen, skruer jeg op for upload. Det siges, at man kan forhandle sig til andre hastigheder end de 3-4 listede, men det har jeg dog ikke prøvet selv.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
"Bland selv" er kun en mulighed på de to laveste hastigheder. Jeg har på fornemmelsen, at muligheden forvinder med nye kunder og på et tidspunkt tages fra os "gamle" kunder. Hvilken hastighed har du nu?

Det er meget svært at komme igennem til Yousee på 70 70 40 40 for tiden, men du kunne prøve at skrive til dem på Facebook, hvis du er bruger der.

Der burde være et gratis nummer man kunne bruge når man vil købe noget. Du kunne måske gå ind på hjemmesiden under bredbånd, og trykke på "Har du brug for hjælp til at vælge? Ring mig op" nede i bunden.
Omdømme 3

Badge +3
Jeg kender ikke det tilbud, men se hvad Yousee tilbyder gennem "Mit Yousee" (her på siden). Sætter du hastigheden ned, kan du risikere at miste nogen goder.
Jeg skal ikke sætte min hastighed ned, den skulle gerne op!"
Jeg kan ikke ændre noget. Og har ikke noget der hedder bland selv. Jeg ved ikke lige hvad der er galt
Ring mig virker ikke. Tak for hjælpen
Der skal stå Ring mig op. Virker ikke. Tak for hjælpen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)