bredbånd - tv2

Når jeg logger ind på you see for at se tv bliver jeg konstant smidt af eller også kommer der en grøn bjælke i toppen med meddelse om "problemer i ØJEBLIKKET" og det har nu stået på et godt stykke tid. Har talt med flere kollegaer som har samme problem.Vi bor i henholdsvis i hvidovre , amager roskilde, så det er ikke lokalt problem.Vi er måske mange med denne udfordring ? Kan udemærket se Dr tv direkte fra dr/bonanza.

Lige en oplysning. Opdater IKKE din firefox til 64 bit, for den kan Verimatrix ViewRight plugin’et ikke kører på !!

12 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg (Aalborg) bruger Firefox med windows 10. Kan se på DR, TV2 og alle de andre kanaler i min Fuldpakke.

Hej Joern

Jeg har internet 120/10. Jeg har kun problemer med tv2.Kan se alle de andre. Det er på min bredbånds forbindelse problemet er, da jeg se tv via min PC -windows 10 fuldt opdateret, medrigelig hastihed , ram osv...

Jeg undrer mig over, at det er tv2 der falder ud eller oerhovedet ikke svarer når jeg er logget ind.

Mvh.

Steen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Er din forbindelse fra You See.? Hvis ikke, så er der ingen adgang til TV2.

Omdømme 3

Badge +3

Radiomanden skrev:
Er din forbindelse fra You See.? Hvis ikke, så er der ingen adgang til TV2.

Sådan var det engang, men ikke længere.

Omdømme 3

Badge +3

vagten skrev:
Hej Joern

Jeg har internet 120/10. Jeg har kun problemer med tv2.Kan se alle de andre. Det er på min bredbånds forbindelse problemet er, da jeg se tv via min PC -windows 10 fuldt opdateret, medrigelig hastihed , ram osv...

Jeg undrer mig over, at det er tv2 der falder ud eller oerhovedet ikke svarer når jeg er logget ind.

Mvh.

Steen

Jeg har ingen problemer med TV2, hverken hjemme eller ude.

Prøv at kontakye YouSee på 7070 4040.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har lige prøvet TV2 på mobilen. Kan ikke ses, får besked, kan kun ses på You See Bredbånd.

Omdømme 3

Badge +3

Radiomanden skrev:
Har lige prøvet TV2 på mobilen. Kan ikke ses, får besked, kan kun ses på You See Bredbånd.

Jeg sidder lige nu og ser TV2 på min mobil.

Hvis man vil se TV 2 ude, så koster det ekstra. Det lader dog til, at nogle godt kan alligevel. Deres setup er måske ikke vandtæt?

Omdømme 3

Badge +3

Logan skrev:
Hvis man vil se TV 2 ude, så koster det ekstra. Det lader dog til, at nogle godt kan alligevel. Deres setup er måske ikke vandtæt?

Jo, du har helt ret. Det glemte jeg. Jeg betaler 5 kr./md. for TV2 ude. :$

Omdømme 3

Badge +3
 Så giver det mening, bortset fra et man skal købe sig fattig, det vil jeg overhovedet ikke betale for, det koster rigeligt i forvejen.

Omdømme 3

Badge +3

Radiomanden skrev:
 Så giver det mening, bortset fra et man skal købe sig fattig, det vil jeg overhovedet ikke betale for, det koster rigeligt i forvejen.

Grunden til, at det tidligere ikke var muligt at se TV2 uden, var krav fra TV2 om betaling. I stedet for, at forhøje prisen for alle indgik YouSee en aftale om 5 kr./md.

TV2 er i forvejen et meget dyrt bekendtskab og på trods af det, vil de hellere sælge TV2 Play end gi' os det, vi har betalt for uden merpris.

Omdømme 3

Badge +3
Nemlig, når nu også at den ligger i Grundpakke og er betalt via den, så skal der ikke betales extra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)