Bredbånd med C More pakke tilknyttet, virker ikke.

Jeg fik bredbånd omkring 1 April 2016. Det gik rigtig fint med at se C More de første 3 uger som jeg ser ved at caste fra min mobil til mit smart tv.

Men nu er muligheden fuldstændig forsvundet på appen. C More pakken er pist væk og jeg har fået pakken med alm yousee film. Det er bare det, at de yousee film IKKE er lige så nye. Men i bund og grund er det jo irrelevant, men bestilte bredbånd MED C More. Så hvor bliver pakken af Yousee???

Har ringet og ringet og ringet ind, support kan ikke finde ud af det :(

20 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Robinson skrev:
Jeg fik bredbånd omkring 1 April 2016. Det gik rigtig fint med at se C More de første 3 uger som jeg ser ved at caste fra min mobil til mit smart tv.

Men nu er muligheden fuldstændig forsvundet på appen. C More pakken er pist væk og jeg har fået pakken med alm yousee film. Det er bare det, at de yousee film IKKE er lige så nye. Men i bund og grund er det jo irrelevant, men bestilte bredbånd MED C More. Så hvor bliver pakken af Yousee???

Jeg tror du er ramt af deres centrale problemer, hvor nogle rettigheder er forsvundet og så er de nye ikke vendt tilbage

Jeg har kun kanal 300 og 305 TV kanalerne på min boks CmoreFirstHD og CmoreSeries HD, selvom jeg skiftde til BB incl Cmore den 20.04

har det samme problem her..ringet til YS 4 gange.har besluttet at hvis ikke alt er oppe og køre både tv boks de retigheder jeg har med bredbånd og min side på mit yousee er opdateret med rigtige priser og de rigtige produkter inden en uge fra i dag overgår jeg til waoo med bredbånd og tv. måske det køre bedre der.

Hej med jer.

Jeg havde tidligere 100/20 med CMore indhold, og skiftede 24 april til 150/30, som også indeholder CMore. Efter skiftet har jeg endnu ikke haft adgang til CMore delen, og har fra support gentagne gange fået at vide det er et generelt problem og der arbejdes på sagen. Så må vi jo se hvor længe det kan tage.

Det fremgår også på min abonnement side at jeg både har 100/20 og 150/30 bredbånd, og det løber op i 619 kr,  det er alligevel lidt spændende hvad der sker :-)

Omdømme 2

Badge

Mewse skrev:
Hej med jer.

Jeg havde tidligere 100/20 med CMore indhold, og skiftede 24 april til 150/30, som også indeholder CMore. Efter skiftet har jeg endnu ikke haft adgang til CMore delen, og har fra support gentagne gange fået at vide det er et generelt problem og der arbejdes på sagen. Så må vi jo se hvor længe det kan tage.

Det fremgår også på min abonnement side at jeg både har 100/20 og 150/30 bredbånd, og det løber op i 619 kr,  det er alligevel lidt spændende hvad der sker :-)

Hvis du har fået den nye boks, og vil have 2 Cmore kanaler i HD på den (og kan optage fra den) så fik jeg en Ricky til at trylle, så dem har jeg fået, ved at ringe til kundeservice, ikke support og derefter blev jeg stillet videre til udvidet service

Hej Mich,

Jeg har ingen boks, jeg er klar over der er fordele ved at have en, men havde muligheden for at få tv direkte fra antennekabel i væggen (HD og hele molevitten), så jeg fravalgte boksen, for at slippe for mere (for mig) unødvendigt elektronik til at fylde. Når jeg ser CMore fra TV og Film Appen, bruger jeg Chromecast fra Ipad eller Android mobil, og det spiller normalt bare 100 %, men mangler bare hele CMore delen.

mich skrev:

Robinson skrev:

Jeg tror du er ramt af deres centrale problemer, hvor nogle rettigheder er forsvundet og så er de nye ikke vendt tilbage

Jeg har kun kanal 300 og 305 TV kanalerne på min boks CmoreFirstHD og CmoreSeries HD, selvom jeg skiftde til BB incl Cmore den 20.04

Er boksen et krav for at få kanalerne eller får man dem med hvis man har bredbånd med cmore?

Omdømme 2

Badge

Dieseldk skrev:

mich skrev:

Robinson skrev:

Er boksen et krav for at få kanalerne eller får man dem med hvis man har bredbånd med cmore?

Jeg vil også mene, du får dem på almindelig TV med kort

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
C More Filmpakke er en Ekstrapakke med 5 tv-kanaler, som kan fås hos YouSee for 99 kr./md.

Jeg ved ikke, om de problemer der har ramt bredbåndskunder med C More, også omfatter kunder der har C More som Ekstrapakke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis man har C More som bredbåndskunde, har man også de to C More kanaler ( C More First og Series) på kortet i TV'et. Er der også nu hvor C More via bredbånd er helt væk.

C More via bredbånd er helt væk !? Det kan ikke være rigtigt!

De er næsten lige begyndt at give det.

Faktum er bare, at Yousee roder i øjeblikket med både det ene og det andet. Og jeg skal ikke have

C More på mit TV for 99,- kr. når de udbyder at kunne streame film som i øjeblikket går på C More.

Omdømme 2

Badge
Yousee hat koks i deres IT systemer, mange rettigheder er forsvundet og rettigheder kan ikke tideles
Jeg mangler også Cmore
YEEES, endelig har jeg C More pakken tilbage. Fik snakket med i kundeservice som hed Tonny (tror jeg) eller var det Johnny. Nå, men han skrev til en afdeling i Yousee (support) og de kiggede på mit log in.

Og nu er min C More pake tilbage. TAK TAK Lækkert at kunne se lidt film, når man endelig har fri fra arbejde.

Omdømme 2

Badge
Tjaa

Mit Cmore og dansk filmskat streaming virker stadig ikke efter skift af bredbåndsprodukt den 20. april.

Og har talt med Yousee mange gange

Temmeligt utilfredsstillende

Omdømme 3

Badge +3

mich skrev:
Tjaa

Mit Cmore og dansk filmskat streaming virker stadig ikke efter skift af bredbåndsprodukt den 20. april.

Jeg ville nok vælge at ringe igen til support i dag.

Omdømme 2

Badge

joern skrev:

mich skrev:
Tjaa

Jeg ringede til kundeservice igår

Omdømme 3

Badge +3

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:
Tjaa

I dag er det ikke kundeservice, men support. Det er dem du skal tale med. Et lille men er der dog, hvis support siger, at de ikke kan se af dit abonnement, at du skal ha' C More. Prøv.

Omdømme 2

Badge

joern skrev:

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:
Tjaa

I dag er det ikke kundeservice, men support. Det er dem du skal tale med. Et lille men er der dog, hvis support siger, at de ikke kan se af dit abonnement, at du skal ha' C More. Prøv.

Hej Jørn, de kunne godt se det, men sagde, at systemet lå og spærrede for det, noget med at Musik lå og spærrede, og jeg har netop rykket isupport igen med en mail, men måske prøver jeg også support. Godt at det er gratis med happii mobil at ringe til dem :-)

Omdømme 3

Badge +3

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:
Tjaa

Hej Jørn, de kunne godt se det, men sagde, at systemet lå og spærrede for det, noget med at Musik lå og spærrede, og jeg har netop rykket isupport igen med en mail, men måske prøver jeg også support. Godt at det er gratis med happii mobil at ringe til dem :-)

Har "kun" YouSee Mobil, men ringer da også gratis til support. For 134 kr./md. får jeg Fri tale, sms, mms, 5 timers tale til udlandet og 26 GB på nettet og naturligvis 4G. Min bedre halvdel har det samme for 109 kr./md. ;)

Omdømme 2

Badge

joern skrev:

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:
Tjaa

Har "kun" YouSee Mobil, men ringer da også gratis til support. For 134 kr./md. får jeg Fri tale, sms, mms, 5 timers tale til udlandet og 26 GB på nettet og naturligvis 4G. Min bedre halvdel har det samme for 109 kr./md. ;)

I vores familie bruger vi stort set kun beskeder via facebook messenger og beskeder via facetime(apple) samt snak via facebook og facetime. Så vi betaler 0 i abonnemnet på telefonen, 1 øre i sekundet, de få gange vi ringer, og 8 øre, de få gange vi sender en SMS, så samlet 2 - 3 kr om måneden på telefonregningen. Da 70704040 er gratis for alle TDC ejede mobilselskaber, og jeg har talt med dem i over 1 1/2 time den sidste måned, så er det rart med gratis opkald til dem :-)

Jeg havde samme problem da jeg skiftede bredbånd abonnent til 150/30.

Efter flere henvendelser til support fik en medarbejder den ide at sende "rettighederne" ud til mig igen.

Hvad det betyder ved jeg ikke.

Men det løste problemet 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)