Spørgsmål

Bredbånd og CMore for eksisterende kunder

Hej YouSee,

Jeg har både bredbånd og kabel-tv fra YouSee og haft det i mange år. Så jeg var ærlig talt ret ærgerlig over at se, at YouSee nu igen favoriserer nye kunder frem for eksisterende loyale kunder, ved at tilbyde gratis C-More til nye bredbåndskunder uden at give det til eksisterende kunder også.

Jeg læste så i et andet indlæg her på forum, at man blot kan gå ind i "Mit YouSee" og ændre på sit abonnement - så skulle man kunne få C-More også.

Jeg kan dog ikke se hvordan jeg skal gøre dette - jeg har en båndbredde der hedder 120/20, som jeg er godt tilfreds med og da den ikke længere tilbydes (nu er det enten 50/10 eller 300/60), så ser jeg ikke hvordan jeg skal kunne få C-More som alle andre, da jeg ikke ønsker at halvere min båndbredde på begge parametre og samtidig heller ikke ønsker at opgradere til den langt hurtigere og også langt nyere bredbåndspakke.

Så hvad skal jeg gøre YouSee?

15 Kommentarer

Selvbetjeningen virker ikke særlig godt for tiden, så alle hastigheder bliver ikke vist. De burde have en anden hastighed på omkring 100 Mbit/s.
Men jeg vil bare gerne beholde den jeg har - den er jeg glad for :)
Det kan jeg godt forstå :) Hvis du ikke har musik gennem deres mobil-tjeneste, så udgår det også, hvis du skifter.
Jeg har YouSee Musik grundet mit abonnement og det vil jeg selvfølgelig også gerne beholde, selvom det ikke kører specielt godt med Sonos, sammenlignet med fx Spotify.
Omdømme 7
Badge +6
Som skrevet ønskes der C More, så er det via bredbånd, jeg har en 100/20, den skulle stadig være aktuel,, og som du har fået at vide, så kan musik beholdes hvid er oprettes et mobil abonement, så der er muligt med begge ting, det kommer kun an på dig at tage en beslutning om det.
Et mobil-abonnement... Jeg har et mobil-abonnement og har ikke brug for flere og mht. 120/20 forbindelsen, så står der, når jeg kommer ind på bredbånd under "Mit YouSee", at denne forbindelse ikke længere tilbydes (de der har den beholder den formentlig, den kan bare ikke længere vælges).
Så hvis jeg skal have C-More, som jeg kan se det, så skal jeg vælge en af de nye forbindelser - eller har du (Radiomanden) fået C-More sammen med din 120/20 forbindelse?
Omdømme 7
Badge +4
Prøv at ringe kundeservice 70704040, jeg tror ikke det er alle hastigheder, der står på hjemmesiden
Omdømme 7
Badge +6
Peter76 skrev:

Et mobil-abonnement... Jeg har et mobil-abonnement og har ikke brug for flere og mht. 120/20 forbindelsen, så står der, når jeg kommer ind på bredbånd under "Mit YouSee", at denne forbindelse ikke længere tilbydes (de der har den beholder den formentlig, den kan bare ikke længere vælges).
Så hvis jeg skal have C-More, som jeg kan se det, så skal jeg vælge en af de nye forbindelser - eller har du (Radiomanden) fået C-More sammen med din 120/20 forbindelse?

Ja, jeg har C More kan bredbånd, C More First, C More Serier, og Film og Serier On Demand, derudover medfølger Viasat Favoritter, og You See Film og Serier.
Det kan ses på TV boks, App og Web TV.
Og disse tjenester har du grundet dit bredbånd 120/20 og ikke fordi du har tilkøbt dem?
Omdømme 7
Badge +6
Det er som beskrevet.
Et "Ja", eller "Nej" havde været rigtig fint - den eneste grund til at jeg spørger igen er, at jeg ikke synes du er helt klar i spyttet i de tidligere posts - så at referere til dem hjælper mig ikke i mål.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal tolke "Ja, jeg har C More kan bredbånd, ...", det giver ingen mening for mig.

Er der andre der kan verificere?
Omdømme 7
Badge +6
Det kan vel ikke siges mere klart som der blev skrevet, at de nævnte tjenester er med i bredbånd.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Det kan vel ikke siges mere klart som der blev skrevet, at de nævnte tjenester er med i bredbånd.

Og det kan jeg bekræfte

Igen, du kan ringe til kundeservice 70704040, så får du det bekræftet, der får du også at vide, hvilke hastighder du kan vælge imellem, og hvilke priser
Omdømme 3
Jeg giver Peter76 ret, det ikke til at forstå "Ja, jeg har C More kan bredbånd, ...", som Radiomanden skriver.

Jeg siger bare pas på når du ringer til kundeservice, de ved som regel ikke hvad de snakker om. Jeg har mange rystende historier om at den ene hånd ikke ved hvad den anden laver. Hvis de tilbyder dig noget, så få dem til at sende dig en mail med den aftale i har indgået ellers kan det gå helt galt.
Omdømme 7
Badge +6
miki35 skrev:

Jeg giver Peter76 ret, det ikke til at forstå "Ja, jeg har C More kan bredbånd, ..."

Har du aldrig oplevet at stavekontrollen laver kuk i det der skrives.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)