Svar

Bloker adgang for program i sikkerhedspakken

Har behov for periodisk, at kunne deaktivere nogle programmers adgang til internettet. I tidligere versioner (Dansk Kabel Tv's Sikkerhedspakke) var der et faneblad kaldet "Programstyring" hvor jeg kunne deaktivere visse filers adgang til internet.

Hvordan gøres dette i denne version af Sikkerhedspakken?

På forhånd tak

mvh. Bjarne

(Systemoplysninger : Win7 Home Premium)

YouSee Sikkerhedspakke 1.71 build 340

CCF CUIF 10.01 build 35273

CCF DAAS2 1.10 build 299

CCF Automatic Update Agent 1.05 build 1048

CCF Upstream 2.00 build 113

CCF Diagnostics 8.00 build 18132

CCF Scanning 1.43 build 102.193

CCF Network 1.02 build 126

CCF Reputation 1.0 build 25.1877

icon

Bedste svar af majah 1 december 2014, 13:09

Hej

Yousees nye sikkerhedspakke bruger Windows Firewal, derfor skal du (så hvit jeg ved) ind i pc'ens Firewall og tilade et progran og bagefter deaktivere det.

win7:

Kontrolpanel > Blå kollonne til venste: "Tillad, at et program eller funktion passerer gennem Windows Firewall" >
Tjek om programmerne er i den liste, og der ikke er vinget af, eller tilføj dem, hvorefter du fjerner vingen.

(Nu er det ikke det jeg er stivest i, så mit svar er med forbehold. Er det forkert må andre svare)  :D

Se original

4 Kommentarer

Hej

Yousees nye sikkerhedspakke bruger Windows Firewal, derfor skal du (så hvit jeg ved) ind i pc'ens Firewall og tilade et progran og bagefter deaktivere det.

win7:

Kontrolpanel > Blå kollonne til venste: "Tillad, at et program eller funktion passerer gennem Windows Firewall" >
Tjek om programmerne er i den liste, og der ikke er vinget af, eller tilføj dem, hvorefter du fjerner vingen.

(Nu er det ikke det jeg er stivest i, så mit svar er med forbehold. Er det forkert må andre svare)  :D

Tak majah - det var jeg ikke klar over og ser nu frem til at afprøve.

Igen mange tak for hjælpen

mvh. Bjarne

Velbekomme - Håber du fortæller hvordan det går og om det lykkes. :-)
Hej Alle

Jo, brug af Win Firewall, lader til at virke - så en stor tak herfra

Mvh. Bjarne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8