Svar

Bland selv mangler i selvbetjening ??

Hey Alle, er der nogen der har yousee bredbånd på kabeltv der ved hvordan det fungerer med bland selv ?. har lige fået 50/10 internet med bland selv, men mangler funktionen inden på mit yousee, nogle der kan hjælpe ?

På forhånd tak
icon

Bedste svar af Logan 15 januar 2017, 21:37

Forsiden bør se sådan ud:

Se original

20 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
På MitYousee skal der stå "Bredbånd BlandSelv 50/10 Mbit, Coax" og neden under er en knap med teksten "Lav om på din bland selv hastighed". Har du ikke det, så må du have fat i Yousee på 70 70 40 40.
Og du kigger det rigtige sted > "Mit Bredbånd"?
jeg kigger det rigtige sted, men har faktisk slet ikke de punkter inde på siden, såsom mit bredbånd, kun de overordnede kategorier. jeg må have fat i yousee så, det må være en fejl på siden....

og tak for jeres svar :-)
Forsiden bør se sådan ud:

har de øverste men ikke dem du markerer......
Omdømme 7
Badge +6
Har du lige fået bredbånd.? Hvis det er, så er det derfor.
ja det er ikke ret lang tid siden, tænker også det nok er derfor, undrede mig bare lidt
Selv om der ikke er bland selv med, så burde fanen vel stadig være der...?

Et bud mere ville være at tjekke om du har flere logins, men siden virker ikke lige nu... http://yousee.dk/minelogins
Kan hellere ikke finde funktionen under det nye brugersystem, står stadig til at have et bland selv bredbånds abonnement. Dog måtte jeg ringe til yousee sidste år og få bland selv tilbage, da de af en eller anden grund havde fjernet det uden at sige fra.
Kan det ikke være fordi de har deaktiveret det indtil i kan få de nye DOCSIS 3.1 hastighedder ? Der bliver det muligt at vælge symetriske hastigheder op til 500/500 mener jeg at have læst.

Men hvis ikke man har fået opdateret kabelnettet i jeres område er det ikke muligt. Har ikke haft bland selv muligheden i snart 1 eller 2 år tror jeg. Glæder mig blot til jeg kan få 100/100mbit når de har afsluttet opgraderingen
Omdømme 5
Badge +5
Hej Alle

Lige et input her :)

Der er ikke Bland Selv med i nyere porteføljer, så det lader til at være forklaringen i trådstarters tilfælde.

Kunder for hvem der har en Bland Selv bredbåndsforbindelse, de skal kunne blande selv og det forventes at køre igen onsdag i næste uge senest.
Omdømme 7
Badge +4
eiken skrev:

Kan det ikke være fordi de har deaktiveret det indtil i kan få de nye DOCSIS 3.1 hastighedder ? Der bliver det muligt at vælge symetriske hastigheder op til 500/500 mener jeg at have læst.

Men hvis ikke man har fået opdateret kabelnettet i jeres område er det ikke muligt. Har ikke haft bland selv muligheden i snart 1 eller 2 år tror jeg. Glæder mig blot til jeg kan få 100/100mbit når de har afsluttet opgraderingen

Jeg havde forstået at man altid ville have f.eks. 50/50 ved at lave en ekstra bestilling på det i kundeservice (mod en merpris på 50,- pr mdr), ikke en "bland selv" funktion i mit yousee.

Mener blandingsmuligheden kun var 40/20 i en 50/10.
Omdømme 7
Badge +4
mich skrev:

eiken skrev:

Jeg havde forstået at man altid ville have f.eks. 50/50 ved at lave en ekstra bestilling på det i kundeservice (mod en merpris på 50,- pr mdr), ikke en "bland selv" funktion i mit yousee.

Mener blandingsmuligheden kun var 40/20 i en 50/10.

"Tilkøb af upload (til coax og fiber):
Du kan nu tilkøbe ekstra upload for 50 kr./md. og få symmetriske hastighed på flere hastigheder. Kontakt vores kundeservice for mere information omkring hvad vi kan tilbyde dig på adressen."

Så det må være en ekstrabestilling og ikke bland selv funktion
Det er stadig ikke muligt at ændre på bland selv via yousee. Jeg har haft ringet ind og fået det fejlmeldt men hvornår det blir lavet er jo ikke til at vide
Kasper skrev:

Kunder for hvem der har en Bland Selv bredbåndsforbindelse, de skal kunne blande selv og det forventes at køre igen onsdag i næste uge senest.

virker stadig ikke... jeg kan ikke finde bland selv funktionen
MartinKirk skrev:

Kasper skrev:

virker stadig ikke... jeg kan ikke finde bland selv funktionen

Kan også bekræfte, at det stadig ikke virker....... Har det ikke været "onsdag i næste uge".......
Omdømme 7
Badge +6
Det forlyder at ventes på plads i slutningen af måneden.
Den gamle bland selv ligger der stadig: https://yousee.dk/MitYouSee/Forside/Mit_bredbaand/BlandSelvBredbaand.aspx
Logan skrev:

Den gamle bland selv ligger der stadig: https://yousee.dk/MitYouSee/Forside/Mit_bredbaand/BlandSelvBredbaand.aspx

Nice! Tak for linket! I øvrigt er det da underligt at de ikke siger det i kundeservice.....
Så er funktionen endelig dukket op

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P