Svar

Bland selv bredbånd Virker ikke

Har lige skruet min hastighed ned til 100/20 så jeg kunne sette den til det jeg ville. Men den siger min forbindelse ikke er blandselv bredbånd. Skulle en 100/20 ikke være ok til bland selv ?

icon

Bedste svar af Brinis73 18 november 2015, 09:11

Har lige snakket med dem i kundeservice og fået min lavet om til blandselv. Det linje koster så 279kr 

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg forstår ikke det med "skruet hastighed ned til 100/20"? Har du haft 300mbit bredbånd før el. hvordan skal det forstås? Hvis du har haft 300mbit, så er det klart den bedste hastighed på up og download, og du skulle nok ha' blevet der?!

100/20mbit giver adgang til bland selv bredbånd. Så hvis det er en 100/20mbit forbindelse du har, så ligger der nok en fejl i din yousee profile el. router profil som gør det ikke fungere, når du prøver at skifte via din Yousee profil. Når du logger ind på din Yousee profile, kan du så se at du har en 100/20mbit bredbåndsfordindelse? 

Da dette er et kunde til kunde forum, så ville jeg lige kontakte Yousee support, og spørge dem om de ikke lige kunne tjekke op på din forbindelse, samt spørge til bland selv.

Yousee support: 70 70 40 40 

Mail: http://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt/bredbaand.aspx

Jeg har lige købt en 100/20 forbindelse og jeg kan heller ikke lave bland selv.

Den står til 100/20 inde under mit yousee men trykker jeg på "bland selv din hastighed" så står der Dit bredbåndsprodukt har ikke Bland Selv funktionen..

Skiftede fra en 80/30 hvor jeg havde mulighed for bland selv. 

Og kunne intet se om man ikke skulle have mulighed for bland selv med 100/20? :/

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg tror det er en fejl, el. måske mangle i jeres Yousee profil. Jeg kan ikke se så mange andre muligheder, når nu det virkede før m. den lavere hastighed.

Jeg ville som sagt kontakte Yousee på tlf. el. vias mail (se venligst mit tidligere indlæg), og forklare dem omkring problemet. Yousee support kan sikkert hurtigt gennemskue hvad der er gået galt i forbindelse med jeres nye abonnement :)

Det står med småt og kamufleret med baggrundsfarven, at der ikke er bland selv på denne forbindelse til 199 kr.

Har snakket med ypusee skal bare have fat i kundeservice så bliver det lavet om. 

Men det kommer igen til april. Hvis man ikke ringer til kundeservice .

Det jo genialt hvis det gør det, hvordan skal man så have haft mulighed for at læse det? :S

Hvis det på en måde er "skjult"

Har lige snakket med dem i kundeservice og fået min lavet om til blandselv. Det linje koster så 279kr 

For at gøre dette og alle andre forums effektive med hensyn til problem

løsning bedes du og alle andre der har fundet en løsning på deres problem

om at mærke deres indlæg med Accepter som løsning

Så folk med lignende problemer lige kan klikke sig ind på det relevante

indlæg og fluks få løst deres problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@