Spørgsmål

Bland selv-bredbånd udgår. Tilbyder dårlige forbi.

Omdømme 1
Goddag
Jeg har fået et brev hvor der står at de vil forringe mit bredbånd Og sætte prisen op.
Jeg havde bland selv 140/20 som jeg kan. Blande til enten 120/40 eller 100/60
De har så skrevet at jeg nu er tvunget til 150/10...
Da det siger sig selv at dem der har valgt bland selv mest har brug for upload, hvorfor har de så valgt at give mere download?? Giver jo ingen mening
Ved i om der mulighed for at få en af de andre valgmuligheder i bland selv i stedet for?
140/50 eller 100/60
Da dette vil give meget mere mening

Ellers hvad har i af erfaring med Hiper.

Mvh Lars

23 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er ingen der mere kan få bland selv, det ophører da den mulighed bruges for lidt hos de kunder der stadig har den.
Omdømme 1
Irrelevant, Hold dig til spørgsmålet.
Og kan du ikke svare, så hold det for dig selv. Ok. :D
Omdømme 7
Badge +6
Dit spørgsmål til på om der var andre muligheder for bland selv, og det er der ikke, der kan dog bestilles andre hastigheder.
Omdømme 1
Radiomanden skrev:

Dit spørgsmål til på om der var andre muligheder for bland selv, og det er der ikke, der kan dog bestilles andre hastigheder.

Nej det spurgte jeg ikke om.
Jeg spurgte om man kunne vælge en af de andre hastigheder, læs og du vil se.
Og som jeg skrev hvis du ikke vil/kan hjælpe, så sshhh😉😉
Omdømme 7
Badge +6
Du har kan jeg se fået hjælp på FB.
Omdømme 1
Radiomanden skrev:

Du har kan jeg se fået hjælp på FB.

Derfor er det stadig relevant her.
Kunne være sjovt at høre om andre har kunne lave en aftale om bedre upload kontra mindre download. Samt erfaringer med Hiper hvis det ikke går godt med forhandlingerne med yousee. 😉😉
Omdømme 4
Badge +2
Du kan til de fleste produkter tilkøbe synkron upload båndbredde til 50,-/mdr. Vi har f.eks. 300/300 hjemme hos os.
Omdømme 1
gicl.dk skrev:

Du kan til de fleste produkter tilkøbe synkron upload båndbredde til 50,-/mdr. Vi har f.eks. 300/300 hjemme hos os.

Lyder interessant. Mange tak for feedback.
Omdømme 7
Badge +7
Får du ikke et godt tilbud fra YouSee, er der alternative leverandører på coax som f.eks. Hiper, Kviknet, Stofa, Telenor.

Har 3 venner som har forladt Hiper på coax: 1 syntes kundeservice var for dårlig, 1 følte ikke de leverede varen med Gigabit, og 1 er på vej væk, da TDC købte Hiper.

Jeg bruger også bland selv, og vil tro vi flytter vores bredbånd til Kviknet og betaler 249 kr. for 300/60.
Omdømme 3
Badge
Jeg har samme udfordring. Upload hastighed er et must. Mener ikke det er fair at de lukker for en service og mere eller mindre tvinger kunderne til at betale mere , hvis man ønsker at bibeholde hastigheden på upload.
Omdømme 7
Badge +2
Få Fiber fra en Energi selskab, der er samme Upload som Download, jeg har beholdt Fiber, selv om jeg har 300/60, men det kan bare ikke trække min PC døgnet rundt Coax Internet fra Yousee! Vedr. Fiber var det nede i ca. 30 minutter en nat for en 5-6 år siden ellers kører det altid...
Omdømme 3
Badge
Hej Jorn.
Hvis det var muligt at få fiber på min adresse. Havde jeg skiftet for længe siden.
Jeg savner en stabil forbindelse som bare kører derud af
Omdømme 4
Badge +2
claushviid skrev:

Hej Jorn.
Hvis det var muligt at få fiber på min adresse. Havde jeg skiftet for længe siden.
Jeg savner en stabil forbindelse som bare kører derud af

Også her. Og TDC måtte for den sags skyld også gerne levere den...
Omdømme 4
Badge +1
gicl.dk skrev:

Jeg prøver også denne løsning i øjeblikket. Det er nu lykkedes mig at få DOCSIS 3.1, og jeg har en upload på omk. 525-550 Mbit. Jeg har meget stabile målinger på uploadhastigheden.
Omdømme 2
[quote=Sigvard]
gicl.dk skrev:

Fik ellers at vide på FB, for nogle uger siden, at Yousee ikke gør dette mere.
Omdømme 1
[quote=mitri]
Sigvard skrev:

gicl.dk skrev:

Hejsa
Jeg talte med yousee i går.
Man kan få 80/80-100/100-150/150
Prisen starter på 350kr tror jeg det var. Ved 80/80
Omdømme 4
Badge +1
mitri skrev:

Jeg fik det i tirsdags. Mon ikke Yousee gerne vil have 50 kr mere af dig hver måned?
Omdømme 2
Sigvard skrev:

mitri skrev:

Jeg fik det i tirsdags. Mon ikke Yousee gerne vil have 50 kr mere af dig hver måned?

Ringede til dem her til formiddag, så nu får jeg både 100/100 og DOCSIS 3,1 😊
Grænsen mellem DOCSIS 3.0 og 3.1 har de sat ved 60 Mbit i upload.
Omdømme 4
Badge +1
Forummanden skrev:

Grænsen mellem DOCSIS 3.0 og 3.1 har de sat ved 60 Mbit i upload.

Men man kan dog godt have en upload på over 120 Mbit på DOCSIS 3.0
Jo, i teorien, men ikke hos Yousee.

Tallene... Yousee har 6 x 3.0 kanaler, som i alt kan bære ~170 Mbit/s. Hele nabolaget skal deles om kapaciteten, så der skal regnes på hvad man kan give hver enkelt kunde - uden der opstår forstoppelse hele tiden.

Yousees nuværende OFDM-kanaler kan bære omkring 700 Mbit/s.
Badge
mitri skrev:

Ringede til dem her til formiddag, så nu får jeg både 100/100 og DOCSIS 3,1 😊

Hvad vil de have for sådan en forbindelse?
Jeg kan heller ikke få bland selv mere. Jeg vil have en høj opload.
Omdømme 2
Hvad vil de have for sådan en forbindelse?
Jeg kan heller ikke få bland selv mere. Jeg vil have en høj opload.

De vil have 349 kr. for 100/100, og så skal du have besøg af en tekniker, for at skifte et eller andet stik, da 100/100 kører DOCSIS 3.1.
Teknikeren er gratis.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P