Billigt bredbånd

• Udforsker
  • 26 kommentarer
Jeg overvejer hiper.dk, er der andre der har erfaring med dem?

Det jo billigt i forhold til her hos Yousee

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Diskutioner om tjenester fra andre udbydere er næppe det bedste her på forummet, da det jo er for YS produkter og tjenester.

Det jo ikke sådan at jeg markedsføre produktet, jeg spørger om andres erfaring med produktet. Det er vel et kunde til kunde forum eller hvad???

Hvis Yousee skal presses til bedre priser for os kunder på bredbåndsområdet, er Yousee jo også nød til at vide at vi kigger/snakker om produkter som kan tilbude os det samme, men til en lavere pris. Desuden bliver monopolet snart brudt og vi er ikke stavnsbundet kun til at få yousee gennem kabelstikket.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er altid rart med flere udbydere, men jeg kan ikke lide Hiper endnu pga:

1. Kun en valg mulighed af hastigheder på kabelnettet

2. Begrænset upload (de tilbyder 30 mbit, hvor Yousee giver mulighed for 60 mbit)

3. PT Carrier grade NAT (gør den ubruglig for mig)

4. Samme halv gode router ( Netgear 6250) som yousee tilbyder

5. Kan ikke tilbyde fiber på min adresse

Jeg må erkende, at jeg også er meget fristet til at skifte. Jeg benytter ikke Yousees indholdstjenester og jeg er lidt træt af deres prisstigninger, som pakkes ind i højere hastighed. Vi må håbe, at Yousee snart tager affære :)

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Kunne Hiper levere en 100/30 bland selv løsning til 218 kr. (199 + 19 for en udelt IP adresse) ville jeg også overveje at skifte.

Jeg er skiftet til hiper, og er indtil videre ret godt tilfreds med en 100 Mbit forbindelse.
Omdømme 4

Badge +3
Jeg er desværre nok blevet lidt af en "bland selv" junkie ;-) Det er en fed funktion, at man kan skrue på sin upload/download efter behov. Jeg ser dog frem til en "Lejre forbindelse" med 1 Gbit/500Mbit på min adresse ;-)

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints COP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har nu været på Hiper i en måned, og er rigtig godt tilfreds. Jeg har ikke haft noget problemer overhovedet, og selve skiftet af router var supernemt, netop fordi Hiper leverer samme router som Yousee (Netgear C6250)  Jeg holdt fast i samme navn på mit netværk, så alle mine trådløse enheder blev på netværket, uden jeg skulle foretage mig noget. 

En besparelse på 80 kr/mdr. er også penge, men ikke nok til at Yousee vil matche det. Jeg både ringede og skrev til dem, men ingen mulighed for prismatch. 

Omdømme 4

Badge +3
Nu er Hiper endelig begyndt at tilbyde udelte IP adresser og ikke Carrier Grade NAT, men deres upload med 25 er for lav. Nogle ISPer er ganske ikke klar over, at nogen af os er begyndt at bruge skyen og også sender større filer fra og  til arbejdspladsen. Når Hiper kommer med en bedre upload vil jeg overveje at skifte.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)