Svar

Bedste modem fra Yousee ?

• PW
  • Udforsker
  • 41 kommentarer
Hej..
Jeg overvejer at opgrader min hastighed fra 140/20 (bland selv) til 300/60 da jeg streamer og henter en del fra en seedbox.
Har pt. en Netgear C6250EMR, den er som sådan ok, savner dog en beder rækkevide og en usb tilgang til en HDD så vi kan lave backup af vores Mac (3 stk) over wifi.

Ser ud til Yousef kun har 2 pt. ?
icon

Bedste svar af BrianHHansen 12 juli 2018, 16:10

Hej PW.

Som man kan finde ud af ved at søge på andre indlæg her på forummet er der ikke nogen af TDC's routere der har adgang til at tilslutte Harddisk med USB.
Løsningen kan være en af følgende:
1. Anskaffe en Cloud konto til backup. f.eks. Onlime.dk, Dropbox, eller Microsoft Onedrive, eller lign.
2. Anskaffe en egen lille boks (NAS) f.eks. Synology, QNAP, eller Linksys, eller lign.

Bedre rækkevidde (Regner med det er på WiFi) er meget afhængig af omgivelserne, og placeringen af router (Router bør placeres Højt, og frit fremme!) Noget så simpelt som et stort spejl kan spærre for WiFi signalet. Og det er ikke sikkert det bliver bedre af en ny router.

-Brian

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej PW.

Som man kan finde ud af ved at søge på andre indlæg her på forummet er der ikke nogen af TDC's routere der har adgang til at tilslutte Harddisk med USB.
Løsningen kan være en af følgende:
1. Anskaffe en Cloud konto til backup. f.eks. Onlime.dk, Dropbox, eller Microsoft Onedrive, eller lign.
2. Anskaffe en egen lille boks (NAS) f.eks. Synology, QNAP, eller Linksys, eller lign.

Bedre rækkevidde (Regner med det er på WiFi) er meget afhængig af omgivelserne, og placeringen af router (Router bør placeres Højt, og frit fremme!) Noget så simpelt som et stort spejl kan spærre for WiFi signalet. Og det er ikke sikkert det bliver bedre af en ny router.

-Brian
Bør vel tilføje, at YouSee kun udsteder F@ST 3890 nu. Det er ikke muligt at få andet...
Hva med Google WiFi.. Kan det betale sig at sætte den i bridge og tilslutte et andet moden/ruder ?https://store.google.com/product/google_wifi
Vi bor i et rækkehus med en 1 sal...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P