Andet kabelmodem

Hej Forum

Kan jeg skifte mit kabelmodem til et andet f.eks. en Cisco EPC3925?? :D

ELLER

Er der en anden metode til at få portforwardning til at virke når jeg har en Netgear C6250??

På forhånd tak :D

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej 
  •  og velkommen til YouSee Forum! :D

Tjek https://forum.yousee.dk/t5/Bredbånd/Portforward-Netgear-C6250/m-p/1094#M211

• Hej 
  • 

Tak for svar

Som det er lige nu, så kan min C6250 ikke portforwarede overhovedet. Indstillingerne er gennemgået, også af yousee.

Upnp er slukket, C6250 i bridgemode og ny router direkte efter den, til at klare portforwardningen.
    Dette hjælper dog ikke. C6250 opfører sig stadig som om upnp er slået til.:robotmad:

Det var så her jeg vil arkivere C6250 over højre skuldre og skifte den ud med førnævnte fra Cisco. :D

Jeg har dog aldrig skiftet et kabelmodem til en aden model end den medleveret fra Yousee, så hvordan vil det mon gå?
    Har statisk ip men kan se C6250 ikke er opsat til dette, er min ip låst på MAC'en eller?

• Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

nielsnissen skrev:
    Hej @Emil
    Har statisk ip men kan se C6250 ikke er opsat til dette, er min ip låst på MAC'en eller?

Ja, en IP er tilknyttet MAC adressen. Jeg ved ikke om du kan beholde din stastiske IP. Har man ikke statisk IP får man en ny hvis man får ny MAC adresse eller hvis modem er slukket i 72 timer+.

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)