Aktivering af USB på CG300 modem

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at få aktiveret USB funktionen i mit modem. jeg ved fra Netgears side at den findes og bare er deaktiveret fra start :D

6 Kommentarer

Den usb er slået fra og kan ikke aktiveres. Yousee har købt eller lavet det sådan.
Ja som jeg skriver er det deaktiveret fra start, men kan i følge info fra netgears side kan det aktiveres. lidt lige som at fiberboxen fra SEAS-NVE har indbygget wi-fi der er deaktiveret, men det aktiverede de bare man bad om det. så går bestemt ud fra YOUSEE er lige så service mindet over for kunderne.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Just_lars

Denne funktion er slået fra i vores firmware, så det er ikke noget som man kan få slået til fra os af.

/Kevin

det jeg da ked af at høre Kevin. finder der trist, men dog ikke helt uventet, at yousee ikke vil give kunderne den service når den nu ligger i deres produkter.

nå men så må jeg på jagt efter en måde selv at aktivere det :catvery-happy:

køb en nas server eller brug et box til tv til usb hardiske eller via en computer.
I firmware= ikke et produkt de giver. har jeg da læst det som
er ikke ros. for hvis vi tusker med firmwaren har yousee mulighed for at kræve fuld betaling af router/modem 500-3700 kr. og stoppe din adgang til net og som kunde. iforhold til misbrug og ødelæggelse af udstyr, evnt slå NAT fra og køb en router med usb og sæt på modem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)