aktivering

Kan ikke aktivere mit bredbånd, bruger jeg en forkert aktiverings kode. Har fået tilsendt brugernavn og password til yousee login med email, er det ikke den jeg skal bruge til aktivering af mit bredbånd

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg går udfra, at du har sat din router til antennestikket, samt ladet routeren stå tændt i 45min til en time. Derefter skal der komme lys i "online lampen" på modemmet. Hvis der  ikke kommer konstant lys i routerens online lampe, så har du stadig ikke Internet signal fra Yousee, og aktiveringen vil ikke fungere.

Men hvis der er konstant lys i online lampen, så burde du kunne forbinde en computer (via kabel!) til bagsiden af routeren og kunne aktivere din forbindelse ved åbning af en Internet browser.

Yousee har lavet en udførlig beskrivelse her, som du måske kan prøve at følge:

http://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/installation-og-opsaetning/faa-hjaelp-til-opsaetning-af-dit-yousee-bredbaand

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

moef skrev:
Men hvis der er konstant lys i online lampen, så burde du kunne forbinde en computer (via kabel!) til bagsiden af routeren og kunne aktivere din forbindelse ved åbning af en Internet browser.

Man kan godt aktivere via Wi-Fi.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P