Aktivere parental control

Hej

Jeg vil gerne kunne styre hvilket tidsrum de forskellige compute, tablets kan bruges på netværket her i huset.

Jeg har prøvet mig lidt frem i modemmet, men kan ikke rigtig få det til at virke..

Mit modem er et Netgear C6250

Mvh. Joachim

9 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du kan lave en lille smule i C6250, og aner ikke om det er nok for dig.

I "Advanced > Security > Schedule" sætte du dagen og tiden

I "Advanced > Security>Block Services" sætter du hvad og hvem, som skal rammes af en bestemt "schedule".

Har ikke selv behov for det endnu, men lad og høre hvordan det går. Spørgsmålet dukker op af og til i dette forum.

Hej tak for dit svar men sådan ser min menu slet ikke ud inde i modemmet.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det lyder underligt. Jeg har et Netgear C6250EMR, og har lige dobbelt checket, at det er der.

Yousee begrænser mulighederne i deres routere for at lette supporten. Du kan måske have et C6250 med en anden software. Måske en version før eller efter den jeg har. 

Jeg beklager jeg søgte bare inde under opsætning og fandt det første og bedste model der var hvidt..

Jeg har lige kigget på modemmet. Det er et F@ST 3686 AC

håber nogle kan hjælpe med en aktivering af parental control 

Omdømme 4

Badge +3
Ja det forklarer jo meget ;-)

Din router er født med "Parental control", hvis ikke Yousee har fjernet eller begrænset det.

Så vidt jeg kan se på nettet skal du vælge "User Setup". Markere den MAC adresse du vil begrænse rettigheder på (første kolonne), men hvad du så skal gøre aner jeg desværre ikke.

Yes det lyder korrekt. Så langt er jeg også kommet, men det som om det aldrig bliver aktivt..

Jeg syntes heller ikke jeg kan finde nogen steder hvor jeg indstiller tiden i routeren, så jeg tænker om det måske er der fejlen ligger?
Omdømme 4

Badge +3
jeg vil tro din router henter tiden fra Internet (med NTP = Network Time Protocol), når du tænder den.

Nogle der har en manual på hvordan man aktivere parental control i en F@ST 3686 AC modem??
Hej igen nogle der har fundet en løsning til denne?

Det som om jeg ikke kan få tidsplanen til at hæfte sammen med profilen.. (profilen er den computer hvor jeg ønsker at sætte tidsbegrænsning på mht forbrug af nettet)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)