Svar

Ændring af WIFI indstillinger via yousee.dk

Hej,

Jeg forsøge at rette SSID samt key på min netgear wifi router vha yousee.dk. Jeg har rettet det på selve routeren, men i dag var de gamle indstillinger tilbage igen - tænker, den har genindlæst sin konfiguration fra yousee's server.
Når jeg tilgår bredbånds-afsnittet på "mit yousee" får jeg meldingen, at min router er slukket - på trods af, det er den forbindelse og router, jeg kommer fra. Jeg har selvfølgelig genstartet routeren men med samme resultat. Er der et kyndigt menneske, der kan fortælle om jeg mangler et flueben et sted eller det er et opkald til kundeservice, der skal til?

/Kenneth
icon

Bedste svar af Slangefar 31 januar 2018, 15:10

Man skal hos YouSee på 70 70 40 40 bestille "åben konfiguration". Så retter YouSee ikke længere automatisk tilbage når man retter i sin YouSee router.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2
Badge
Jeg valgte for en del tid siden, at afmelde trådløs sikkerhed, så bestemmer jeg selv, og den bliver ikke overskrevet....
Dengang var det ikke muligt at ændre selv på deres hjemmeside...
Omdømme 7
Badge +7
Man skal hos YouSee på 70 70 40 40 bestille "åben konfiguration". Så retter YouSee ikke længere automatisk tilbage når man retter i sin YouSee router.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Kenneth J

Det er korrekt som Slangefar at du kan bestille åben konfiguration via kundeservice, så jeg markerer hans svar som bedste svar :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)