Spørgsmål

Ændring af hastighed på bredbånd

Hej
Jeg har tidligere kunne ændre up/download hastighed via jeres webinterface.
Jeg har nu en 140/20 vælg selv forbindelse og vil gerne ændre denne, men denne mulighed kommer ikke frem når jeg logger ind på min profil og vælger bredbånd??

What to do??

13 Kommentarer

Jeg undrer mig over præcis det samme.
Efter Yousee har fået deres nye "Mit Yousee" kan jeg intet ændre hastigheden via deres "Bland selv" funktion, da den ikke findes.
For et par uger tilbage kunne jeg ikke engang se mine produkter når jeg loggede ind.
Der var en der havde linket direkte til den side man skal tilgå i en anden tråd herinde:
https://yousee.dk/mityousee/forside/mit_bredbaand/blandselvbredbaand.aspx
Tak for deep linket. Har været i telefonisk kontakt med Yousee support 3 gange. De kunne ikke finde ud af noget, tredje gang lovede at ringe tilbage, da de endelig anerkendte problemet, men har intet hørt....
Min 140/30 forbindelse trådte i kraft i dag. Den flyver afsted.
Ok, ovenstående link giver i det mindste mulighed for at sætte ens bland-selv-hastighed; det er fint.
Jeg finder det yderst mærkværdigt at et produkt kaldet "bland selv" ikke giver mulighed for at blande nogetsomhelst, uden at man graver rundt i et forum og finder et link.
Nå, nok om det :D

Jeg har fået sat min bland-selv-hastighed for 2-3 dage siden.
...og nu modtager jeg 2 mails med et par minutters mellemrum, sådan en gang imellem...
De 2 mails er kvitteringer for ændring af min hastighed til 140/20 og derefter ændring tilbage til 100/60 (som er det jeg har valgt for 3 dage siden)
Ydermere så er det ikke blot nogle mails der bliver sendt ved en fejl, da de ændringer rent faktisk finder sted lige omkring mail-tidspunktet... dvs. mit net ryger pludselig, og kommer så tilbage 5-10 minutter senere.
Det er ikke helt godt :)
Ja, det samme skete med mig. Jeg lavede ændringerne samme aften jeg skrev herinde omkring linket, og i går kl 11 er ændringerne sket.
Der er rimelig meget forsinkelse på lige nu må man sige.
Omdømme 3
Badge +4
larsbargmann skrev:

Ok, ovenstående link giver i det mindste mulighed for at sætte ens bland-selv-hastighed; det er fint.
Jeg finder det yderst mærkværdigt at et produkt kaldet "bland selv" ikke giver mulighed for at blande nogetsomhelst, uden at man graver rundt i et forum og finder et link.
Nå, nok om det :D

Jeg har fået sat min bland-selv-hastighed for 2-3 dage siden.
...og nu modtager jeg 2 mails med et par minutters mellemrum, sådan en gang imellem...
De 2 mails er kvitteringer for ændring af min hastighed til 140/20 og derefter ændring tilbage til 100/60 (som er det jeg har valgt for 3 dage siden)
Ydermere så er det ikke blot nogle mails der bliver sendt ved en fejl, da de ændringer rent faktisk finder sted lige omkring mail-tidspunktet... dvs. mit net ryger pludselig, og kommer så tilbage 5-10 minutter senere.
Det er ikke helt godt :)

Hej larsbargmann

Det er en funktion der bliver genimplementeret på det nye Mit YouSee, men der arbejdes stadig i kulissen på forbedringer og optimeringer og altså herunder denne funktion.

Helt rigtigt, så kan der bruges et specifikt link til den gamle Mit YouSee side, hvor bland selv funktionen findes, og jeg beklager naturligvis, at I ikke er blevet oplyst om dette.

Vi og vores udviklere gør alt hvad vi kan for at gøre selvbetjeningen så god som mulig, hurtigst muligt og feedback er naturligvis værdsat :) Så tak for det.
Jojo, det er fint nok... Kunne i så ikke stoppe med at ændre min hastighed til 140/20 og derefter tilbage til 100/60 3-4-5 gange i døgnet?
Min forbindelse smutter i 5 minutter hver gang...
Jeg har valgt hastighed 1 gang, for nogle dage siden, men har oplevet netudfald mange gange siden, og hver eneste gang er det fulgt op af 2 mails, som er kvitteringer for bland-selv ændring... Første mail er 140/20 og den anden er for 100/60.
Badge
Hej larsbargmann

Det lyder meget mærkeligt! Det synes jeg helt bestemt vi lige skal have set nærmere på, så du kan få en stabil forbindelse og hastighed :)

Du må derfor meget gerne kontakte os direkte, og du finder vores kontaktoplysninger her: yousee.dk/kontakt

Rigtig god dag.

Katrine, YouSee Forum Team
utroligt at man altid "kan kontakte jer" .. men aldrig kan få noget brugbart ud af at gøre dét..

Skriv nu bare løsningen eller fix mandens problem..

Jeg har også selv set min hastighed blive skruet op og ned et par gange i den tid jeg har haft jer, og det er for at sige det mildt skide irriterende, men hvad filen nytter det at skrive til jeres kundeservice?

Fix nu bare forhulan da skidtet.. det burde slet ikke være sådan at jeres kunder oplever den slags..
Omdømme 3
Badge +4
Hej MaximumG

Vi vil rigtig gerne hjælpe, men hvis der er en fejl skal det som udgangspunkt meldes videre til vores udviklere og det sker via en fejlmelding ved support.

Vi beklager naturligvis ulejligheden mange gange.
Kasper skrev:

Hej MaximumG

Vi vil rigtig gerne hjælpe, men hvis der er en fejl skal det som udgangspunkt meldes videre til vores udviklere og det sker via en fejlmelding ved support.

Vi beklager naturligvis ulejligheden mange gange.

Nu er dét sådan at dét er JER der sælger et produkt, og hvis jeres produkt ikke lever op til dét som i sælger, så er det jo sådan set jer der forkert på den. At kunder oplever problemer er selvfølgelig noget man aldrig kan holde for, men at flere kunder oplever at få ændret deres produkt frem og tilbage, er jo ikke bare en "fodfejl" .. der må jo være nogle som sidder og skruer på dét, og da det ikke er kunderne må det jo være jer?

Man kan ikke andet end blive irriteret over sådan nogle ting. Og når man så faktisk gerne selv vil løse problemet, finder man blot ud af at jeres hjemmeside ikke længere har de funtioner som gør at man kan løse dét, fordi en eller anden knold i toppen har sagt god for at ændre hjemmeside designet FØR dét er klart..

Som andre også har været inde på, så det jo dybt godnat man skal ind og finde et deeplink i et forum, før man kan ændre sin hastighed..

Men skidt nu med dét, man kan da kun håbe i får rettet op på dét i fremtiden, især nu hvor Hiper er ved at få fodfæste..
Omdømme 3
Badge +4
Hej MaximumG

Jeg forstår irritationen og beklager i øvrigt. Vi er dog nødt til at have lidt flere konkrete informationer og det skal så fortsat fejlmeldes videre, på basis af det enkelte login.

Det er stadig muligt at blande hastigheden via det gamle site:
https://yousee.dk/mityousee/forside/mit_bredbaand/blandselvbredbaand.aspx

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)