advanced setup mangler netgear c6250

Jeg har idag opdaget at jeg mangler funktionen advanced setup når jeg bruger chrome almindeligt, men hvis jeg skifter til incognito i chrome kan jeg godt se funktionen? Jeg har prøvet at slette samtlige browser data samt køre CCleaner uden held med at få funktionen tilbage. Er der nogen af jer som ved hvad der går galt for chrome? Jeg oplever ingen problemer i Internet Explorer og ej heller i Firefox! 

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Nej det er meget mystisk og der er pt. ikke nogle forklaring, heller ikke fra Yousee af.

I starten virkede det kun for mig fra IE, men ligepludselig startede det med at virke både i Firefox og Chrome, i almindlige visning. Jeg kender flere, hvor det kun virker for dem i IE, lige meget hvad mode de kører i Firefox og Chrome.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg meldte først ind om problemet her: http://forum.yousee.dk/t5/Bredb%C3%A5nd/Oversigt-over-udrulning-af-300-Mbit/td-p/619/page/4

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)