Adgangskontrol på C6250EMR

Når jeg logger direkte på routeren kan jeg ikke finde mulighed for at oprette et gæstenetværk. Nogen der ved om det er forid TDC har fjernet funktionen? 

En generel søgning viser at man let burde kunne oprette et gæstenetværk på denne type router.

På forhånd tak.

4 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kan man i R6250 (også fra Netgear). Jeg vil tro Yousee har fjernet en masse for at gøre det nemmere for deres support. Jeg kunne selv godt bruge gæste netværk og måske især QOS.

Hej slangefar,

Tak for feedback. 

Hej.

Kan huske tilbage da jeg havde en Netgear vist nok en CG2000, da var der forskel på om jeg loggede ind med 192.168.0.1 eller .192.168.100.1, og det var teknikeren der var på besøg hos mig noget forundret over og havde ikke set det fr.

I dag fik jeg skiftet opsætning gennem supporteren, navn koder m.v., og efterfølgende kunne jeg ikke bruge 192.168.0.1 og måtte så logge ind med 192.168.100.1. Underligt at det skifter og der er forskel på det.

Niss

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Routeren kan sættes til at virke på andre adresser. Adressen kan jo være i brug af en dims, som man måske ikke kan ændre adresse på. Af samme grund virker vores router på flere adresser. Jeg kan ikke se nogen forskel i 6250.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)