Svar

"Adgangskoden til netværket"

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej.

Er der en venlig sjæl, som vil give mig løsningen på et "send/modtage"-problem i min Microsoft Outlook 2007.

Jeg har i en periode ikke benyttet min "send/modtage" funktion på min stationære PC, men derimod benyttet Webmail, hvor jeg bruger mit brugernavn (kundenummer) den adgangskode jeg har fået tildelt.

Nu - hvor jeg er tilbage ved min PC og vil hente bevægelserne på min e-mail-konto, så stopper den op og beder mig skrive adgangskoden til netværket. curseren står i feltet for adgangskoden der indikerer 13 tegn.

Der har ikke tidligere været problemer med "send/modtage".

Jeg indtaster den kode jeg har benyttet ved webmailadgangen, men det vil den ikke akceptere!

Er der tale om en helt anden kode??

mvh

Per

icon

Bedste svar af majah 26 maj 2015, 12:04

Hej Per

Det er rigtigt at yousee ikke yder support, men når nu det er et kundeforum, kan mit forslag måske løse dit problem???. 

Som jeg læser dit indlæg, ser det ud til du mangler brugernavn og pasword til Youse-serveren og ikke til dit netværk. 

Derfor retter jeg lige overskriften i mit indlæg. Er det forkert, retter jeg tilbage igen. :-)

Det er ikke den kode du bruger, når du logger på din webmail.

Du skal højstsansynlig bruge din mailadresse som brugernavn og det pasword, som du oprettede da du oprettede din mailadresse.. Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-Yousee > webmail > indstillinger > password. 

Der kan du taste et nyt password til din opsætning i din mailklient

Husk hvis du har andre enheder med det gamle password, så skal de også skiftet til det nye.  Det vil sige smartphone, ipad, tablet o.s.v.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
YouSee Forum er et bruger-til-bruger-forum, og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Tag et kig på YouSee Mailsupport programmet. http://yousee.dk/hjaelp_og_support/bredbaand/mail/opsaet_din_mail_med_mailsupport.aspx

Hej Per

Det er rigtigt at yousee ikke yder support, men når nu det er et kundeforum, kan mit forslag måske løse dit problem???. 

Som jeg læser dit indlæg, ser det ud til du mangler brugernavn og pasword til Youse-serveren og ikke til dit netværk. 

Derfor retter jeg lige overskriften i mit indlæg. Er det forkert, retter jeg tilbage igen. :-)

Det er ikke den kode du bruger, når du logger på din webmail.

Du skal højstsansynlig bruge din mailadresse som brugernavn og det pasword, som du oprettede da du oprettede din mailadresse.. Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-Yousee > webmail > indstillinger > password. 

Der kan du taste et nyt password til din opsætning i din mailklient

Husk hvis du har andre enheder med det gamle password, så skal de også skiftet til det nye.  Det vil sige smartphone, ipad, tablet o.s.v.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)