adgang til selvbetjening. Endelig fik jeg adgang til mail, men jeg har stadig ikke overblik over mit

• cl2
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg modtog en mail og en sms om at jeg nu havde adgang til min mail. Desværre har jeg stadig ikke adgang til mit abonnement. Måske hjælper tålmodighed?

5 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Yousee har ændret meget i weekenden, og ikke alt er vist gået godt. Lige nu er der ikke adgang til yousee.dk

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Yousee.dk ser ud til at køre fint, men nogle browsere (f.eks. Firefox og Safari) kan ikke komme ind på siden. Siden vises fint i Chrome.

Omdømme 4

Badge +3
Nu virker yousee.dk igen fint med Firefox.

Først efter at have hængt i telefonen et par timer, og snakket en halv... fik jeg adgang til Selvbetjening! Mailadgang var nemlig også forsvundet efter en dags tid, så jeg kunne ikke komme ind på mit login. Så fik jeg et nyt login, så med det ny har jeg adgang.

Jeg har explorer, så det havde intet med det at gøre

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P