Spørgsmål

Adgang til https://esta.cbp.dhs.gov/

Har I andre problemer med at tilgå https://esta.cbp.dhs.gov/ ?

Jeg har forsøgt med både Mac, PC og med både default DNS og Google DNS - browseren timer bare ud.

24 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Siden er på lige så hurtigt som det tager at trykke på linket. Bruger Chrome på Android.
Omdømme 4
Badge +7
Kommer hurtigt på. Bruger Windows/Edge.
Jeg har nøjagtigt samme problem. Har prøvet forskellige DNS (TDC, Google, Norton etc.), og forskellige browsere. Intet hjælper. Det har fungeret tidligere.
Omdømme 4
Badge +7
Jeg har også prøvet på mobil og tablet. Android 6 og 7. Ingen problemer.
Hvem af jer har 3686-modemmet?
Omdømme 4
Badge +7
Logan skrev:

Hvad er det for et modem?
Et af deres Sagemcom-modemmer. En hel del har oplevet problemer med at logge på nemid og lige præcis det modem. Nemid er en krypteret forbindelse, dette website kræver en krypteret forbindelse. En strøtanke... :)
Omdømme 4
Badge +7
Logan skrev:

Et af deres Sagemcom-modemmer. En hel del har oplevet problemer med at logge på nemid og lige præcis det modem. Nemid er en krypteret forbindelse, dette website kræver en krypteret forbindelse. En strøtanke... :)

Jeg har et Sagemcom, men det er det nyest fra YouSee og bærer nummeret 3890.
Jeg har Netgear C6250, og jeg har som sagt problemer med ESTA.
Omdømme 4
Badge +6
Virker fint her med en C6250.
Omdømme 4
Badge +6
Har du prøvet en traceroute til stedet?

https://en.wikipedia.org/wiki/Traceroute
Logan skrev:

Jeg har et 3686v2, og har ingen problemer med den pågældende side, og heller ikke med NemID.
Rettelse:
Lige netop I eftermiddag kunne jeg ikke komme på E-Boks med Internet Explorer - den lavede timeout efter at have indtastet koden fra nøglekortet. Der var ingen problemer I Firefox.

Problemet kunne dog løses ved at nulstille avancerede indstillinger i Internet Explorer.
Logan skrev:

Det er præcis det modem jeg har...
Slangefar skrev:

Har du prøvet en traceroute til stedet?

https://en.wikipedia.org/wiki/Traceroute

Det ser således ud:
C:\Users\cmb>tracert esta.cbp.dhs.gov

Tracing route to esta.cbp.dhs.gov [216.81.87.20]
over a maximum of 30 hops:

1 12 ms 12 ms 13 ms 192.168.1.1
2 18 ms 19 ms 19 ms XXXXXX.local [0.0.0.0]
3 18 ms 19 ms 17 ms ae10-100.hittv4nqe10.dk.ip.tdc.net [2.106.35.8]

4 106 ms 109 ms 114 ms ae0-0.ashbnqp2.us.ip.tdc.net [83.88.21.3]
5 109 ms 108 ms 106 ms eqx.br6.iad8.verizonbusiness.com [206.126.236.194]
6 * * * Request timed out.
7 * * * Request timed out.

Den kommer aldrig videre derfra.
Hej, jeg kan heller ikke komme på ESTAs website og har også Netgear C6250.
Jeg har været nødt til at bruge en VPN for at komme igennem.

Nogen der har en fundet en forklaring?
Omdømme 4
Badge +7
Jeg har sat mit C6250 til og har ingen problemer.
Kunne heller ikke komme på ESTA i dagene omkring 1. juni - lykkedes kun ved at logge på fra anden adresse med anden udbyder.
Nu (11.6) ingen problemer via YouSee.
Der er stadig ingen adgang herfra via YouSee. Hvis jeg bruger en VPN, fungerer det fint.
Omdømme 3
Badge +2
Hej alle,

Vi er i øjeblikket i gang med at se nærmere på problemet med henblik på en løsning. Jeg vil muligvis kontakte nogle af jer i en privatbesked, for at se om vi kan løse det med en kommende firmware-opdatering :)

Vh
Nikolaj
Jeg har samme problem med esta og yousee DSL. Afprøvet via wifi med Windows 10/Chrome, iPad 3, iPhone 6. Hvis jeg via iPhone afbryder wifi og kører 4G mobildata så virker esta fint. Jeg tænker derfor ar det er yousee DSL der er syg.
Omdømme 4
Badge +2
Jeg har ingen problemer med at åbne siden, hverken med engelsk eller dansk tekst, og ved brug af YouSees Sagemcom 3890 router på coax-kabelnettet. Kan problemet have noget at gøre med computerens indstilling for kryptering? Siden har oplysninger om krav til den benyttede PC, under avancerede delingsindstillinger skal man vælge 128 bit kryptering.

Kan også skyldes at DHCP-serveren i routeren laver noget underligt, jeg har lagt IP-adresser ind manuelt direkte på netkortet og slået automatisk hentning fra, og bruger derfor ikke DHCP-serveren.
Det lyder godt, Nikolaj. Jeg har nemlig samme problem, og må prøve gennem en VPN, men det burde ikke være nødvendigt.
heluha skrev:

Jeg har samme problem med esta og yousee DSL. Afprøvet via wifi med Windows 10/Chrome, iPad 3, iPhone 6. Hvis jeg via iPhone afbryder wifi og kører 4G mobildata så virker esta fint. Jeg tænker derfor ar det er yousee DSL der er syg.

Nu er problemet løst hos mig. Kunne tilgå esta fredag den 16. juni uden problemer. Har ellers ikke virket de sidste 2-3 uger hos mig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)