Adgang nægtet (dårlig IP) - facebook

Hej,

Siden i eftermiddags har jeg fået denne besked når jeg forsøgte at bruge Facebook:

Adgang nægtet (dårlig IP)

Der er ingen her i huset der går gennem vores netværk der kan komme på Facebook. Vores faste IP er tilsyneladende blevet blacklistet, uden at vi har gjort noget...

Der står at der "..en fejlkonfigureret ISP)..." så derfor skriver jeg her. Jeg har som skrevet fast IP, så det nytter ikke noget at genstarte routeren (for at få ny IP). Jeg har alligevel genstartet routeren men uden held.

Når jeg forsøger at udfylde og indsende formularen får jeg at vide at det ikke kan lade sig gøre :-(

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, har I oplevet det før? Jeg smider lige URL'en til den side jeg får:

https://www.facebook.com/help/contact/288611514529252?bad_ips%5Bclient_ip_trusted%5D=80.162.220.60&bad_ips%5Bclient_ip_unsafe%5D=80.162.220.60&bad_ips%5Bclient_ip_connecting%5D=2401%3Adb00%3A3010%3Ac111%3Aface%3A0%3A1%3A0&bad_ips%5Bclient_ip_prelb%5D=80.162.220.60

Håber I kan hjælpe...

Med venlig hilsen

/Sten

4 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Så vidt jeg husker skal din router være offline i 48 timer før den får en ny IP adresse.

Ja, men jeg har jo fast IP, betaler for det - så jeg vil altid have samme (blokerede IP).

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Undskyld fangede ikke du havde en fast IP.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ring til support på 7070 4040. Har åbent i dag fra kl. 10.00 til 20.00.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)