80/30 og har kun 20/5 ????

Er det normalt at man betaler for en forbindelse på 80/30 og kun reelt har 20/5 ????
Bruges også min iPad i udlandet og der køre den som en raket .... Har Yousee et problem med at leve op til det de sælger ?
Henning

9 Kommentarer

Lige de klassiske opklarende spørgsmål:

Hvilket modem har du?

Er forbindelsen trådløs?

Har du checket for "overbefolknin" på det trådløse netværk?

Router er en Netgear
Kun 2 enheder der bruger wifi
Netgear CG3000?

Har du prøvet med kablet netværk og lave en test på hastigheden?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Kaalund65 skrev:
Router er en Netgear
Kun 2 enheder der bruger wifi

Hvad mener du med to enheder, der bruger WIFI?

Jeg har en Netgear 3700CG med et 80/30 abonnement. Der kan jeg trådløst opnå følgende hastigheder:

Stationær PC - 90.97/32.07

Bærebar PC - 89.17/31.00

iPad - 35.06/27.36

Mobil - 44.80/26.24

Tablet - 39.30/29.29

Tablet - 38.17/28.26

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
YouSee Forum er et bruger-til-bruger-forum, og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg vil anbefale dig at ringe til teknisk support på 70 70 40 40 tast 1, 4.

Supports åbningstider er:
Hverdage: 08.00 - 20.00
Weekend/Helligdage: 10.00 - 20.00

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her.

YouSee er også på Facebook og Twitter.

Hej

Har samme problem med min Netgear AC1600 som jeg fik i dag. Har LAN forbindelse der måles til 90Mbit men kan kun få Wifi på 18Mbit. Har valgt forskellige kanaler der ikke er andre på... Har kun 2,4 GHz forbindelsesmuligheden umiddelbart. 5GHz forbindelsen kan hverken ses på min PC eller smartphone...

What to do? Noget jeg kan gøre, købe eller andet der kan få det hurtigere på Wifi?

Det er sjovt, jeg oplever også meget dårlig wifi hastighed, sjovt nok efter Yousee opgraderede min linie fra 40/8 til 80/30.

På kabel får jeg 65/20
På wifi, pc og tablet er jeg heldig hvis den kommer over 10 mbit.

Det ska siges at på wifi før, lå jeg altid på 40+ mbit selvom jeg kun havde en 40/8.

Ringede til support idag, får en ny router, men de sagde der ingen garantier er på wifi, fatter bare ikke at min wifi lige pludselig er så elendig :(

Håber den nye router løser det ( min router idag er en cc3700)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Walterc skrev:
Det er sjovt, jeg oplever også meget dårlig wifi hastighed, sjovt nok efter Yousee opgraderede min linie fra 40/8 til 80/30.

På kabel får jeg 65/20
På wifi, pc og tablet er jeg heldig hvis den kommer over 10 mbit.

Det ska siges at på wifi før, lå jeg altid på 40+ mbit selvom jeg kun havde en 40/8.

Ringede til support idag, får en ny router, men de sagde der ingen garantier er på wifi, fatter bare ikke at min wifi lige pludselig er så elendig :(

Håber den nye router løser det ( min router idag er en cc3700)

Håber da, at en ny router kan løse dit problem. Jeg har en 80/30 og et Netgear CC3700 modem/router. Hastigheden på wifi er 90 - 93/30 - 33. Min mobil når næsten samme hastighed.

Nu har jeg hertil aften testet igen, og på mit trådløse banker den nu igennem med 85/32 Mbit...whooot ?

for 2 timer siden kunne jeg knap nok få den over 10 Mbit......

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)