50/10mb giver 15/11mb

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej har haft YouSee 50/10 internet siden December, og hastigheden har hele tiden ligget på 15/11. Jeg kan se at jeg burde minimum have 45mb download. Jeg har en telefon og en computer tilsluttet til netværket, uden særlig meget aktivitet, så jeg kan ikke forstå at jeg kun har en 3. del af den download jeg betaler for.

Nogen der har samme oplevelse eller ved om jeg selv kan udbedre problemet?

På forhånd tak - Rune

7 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Måler du hastigheden trådløs eller kablet?  Jeg får ikke den fulde hastighed hele døgnet. Dog ikke så slemt, som det tal du opgiver.

Jeg havde lige et sjovt problem. Alt virkede fint bortset fra trafik på port 80 (HTTP). En genstart af routeren løste mit problem.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det kan også være modemmet. Hvilket har du.?

Jeg måler kabel :) den har ligget på 15/11 hele tiden og det hjalp ikke at genstarte routeren :(

C6250EMR

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Igen, hvilket modem har du, det kan være der problemet ligger.

Omdømme 3

Badge +3
C6250, så er det ikke der problemet ligger, det er et til høj hastighed. Bedste bud kontakt kundeservice.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Med 50/10 har du vist "bland selv", hvor du kan justere hastighed op og ned. Jeg synes, at huske en fik en bedre forbindelse, ved at skrure lidt på hastigheden. Noget med udstyr undervejs bliver nulstillet i processen. Det er et skud i tågen, men det er nemt at prøve på Yousees side. C6250 er en rimelig router, som giver mulighed for hurtige hastigheder kablet og trådløs på 5GHz. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)