Spørgsmål

500/60?

Hvornår kommer der 500/60 i København S ?

7 Kommentarer

Har de ombygget deres net hos dig (klargjort det til gigabit)?
Har ringet til yousee, men de ved ikke noget. ud over de gravet meget i området. Det er som om at drift og salg ikke taller sammen.
Nej, de er ikke meget for at afsløre detaljerne, så vi kan kun gætte. Jeg gætter på, at de lancerer gigabit 1. november (de har sagt efteråret). Dem, der er blevet ombygget inden da, vil så kunne få 1000 og 500 Mbit. Resten kommer på hen over det næste års tid.
Omdømme 3
Badge +1
Logan skrev:

Nej, de er ikke meget for at afsløre detaljerne, så vi kan kun gætte. Jeg gætter på, at de lancerer gigabit 1. november (de har sagt efteråret). Dem, der er blevet ombygget inden da, vil så kunne få 1000 og 500 Mbit. Resten kommer på hen over det næste års tid.

"Nu må da Yousee snart afsløre hvilken dato de lancerer 1 Gbit /pr sek. til den første halvdel alle danskere. Har gået om ventet alt for længe....
Men håber at de gør det i november måned, når de sagde i efteråret 2016
(September - Oktober - November) vil 1,4 millioner danskere få 1000/500 Mbit.
Det kan også være, at de har ændret planerne og venter, til returvejen bliver udvidet i januar (hvor FM udgår). Hvis jeg var udbyder, så ville jeg måske nok vente - i stedet for at lægge ud med 60 i upload.

Så kan man lægge i det hvad man vil mht. lanceringsdato.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har ikke megen glæde af 1024/60, men vil sætte pris på f.eks. 300/300 (gerne med bland selv).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)