Spørgsmål

5 GHz netværk

Omdømme 3
Badge
Er der andre end mig, som også har problemer med at oprette forbindelse til internettet via, Trådløst netværk? Virker fint uden 5 GHz, men når jeg vil oprette med 5 GHz, så fejler det. Hvad kan dette skyldes? Har kontaktet en sød kvindelig medarbejder hos YouSee, som prøvede at tillægge et ekstra bogstav i mit navn, som af gode grunde ikke oplyses. Alligevel, så fejler det stadig. What 2 Do, så det kommer til at virke igen? Virkede fint i går. Mit navn: 5GHZ er korrekt, samt nøgle er også beskrevet korrekt.

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +2
Hej Phoenix 73
Hvad er det for en router, du har?
Jeg har lidt det "modsatte" problem; Sagem Fast 3890 holder hos mig om med at virke på 2,4 GHz - 2-3 gange pr uge. Og som regel er det eneste, der får den igang igen en factory reset. Lidt trist hvis man har brug for særlige indstillinger.
Begge mine netværk hedder det samme (pr default). Så hvis enheden kan både 2,4 og 5 GHz, hopper den over på 5 GHz når 2,4 GHz falder ud.
Omdømme 3
Badge
nuber2 skrev:

Hej Phoenix 73
Jeg har lidt det "modsatte" problem; Sagem Fast 3890 holder hos mig om med at virke på 2,4 GHz - 2-3 gange pr uge. Og som regel er det eneste, der får den igang igen en factory reset. Lidt trist hvis man har brug for særlige indstillinger.
Begge mine netværk hedder det samme (pr default). Så hvis enheden kan både 2,4 og 5 GHz, hopper den over på 5 GHz når 2,4 GHz falder ud.

Opdatering!
Fandt aldrig ud af hvad fejlen skyldes. Ved bare, at det virker korrekt igen :)
Omdømme 3
Badge
Phoenix 73 skrev:

nuber2 skrev:

Hej Phoenix 73

Opdatering!
Fandt aldrig ud af hvad fejlen skyldes. Ved bare, at det virker korrekt igen :)

Hej nuber2
Min router er den samme som du har: Sagem Fast 3890.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)