300 mbit men får kun 100 mbit

• Deltager
  • 0 kommentarer
hej henvender mig til jer på min fars vegne. han har yousee tv og bredbånd han har fået opgraderet hastigheden til 300 mbit, og fået nyt modem tilsendt som vi lige har sat op. når han bruger kablet forbindelse viser den over 300 mbit hvilket jo er dejligt, men når vi så kører trådløst så viser den lidt under 100 mbit i hastighedstest. kan det være fordi netværkskortet i computeren kun er på 150 mbit. det vil jeg selv mene, men min far er af en anden overbevisning. vi har brug for hjælp til dette problem. skal han virkelig ud og købe usb trådløs dongle med 300 mbit, for at få hastigheden på 300 mbit gennem jer når det går trådløst, for det har i så ikke orienteret om. mvh. peter

2 Kommentarer

Ja, han skal have et trådløst netkort der kan køre med mindst 300 Mbit/sek for at få samme hastighed trådløst som han har kablet.

Og Yousee laver ikke support her på forummet, der skal du ringe til dem.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
YouSee har jo intet med din fars eget udstyr at gøre. Deres ansvar går til modemmet, hvad du har af udstyr selv kan du aldrig give dem ansvaret for.

Hvis din far vil have 300 Mbit trådløst, må han købe et nyt netværkskort. Men hvad laver han da, siden han har brug for så høj en hastighed?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)