Svar

300 mBit

vorfor har i valgt at 300mbit skal være uden bland selv ?

icon

Bedste svar af Slangefar 1 juni 2015, 10:10

Så vidt jeg husker understøtter den nuværende version af af kabelnettet en maksimal hastighed op på 60 Mb. Så en bland selv mulighed på 150Mb/150Mb er ikke muligt.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Så vidt jeg husker understøtter den nuværende version af af kabelnettet en maksimal hastighed op på 60 Mb. Så en bland selv mulighed på 150Mb/150Mb er ikke muligt.
ok

Yousee har planer om at lancere næste generation af bredbånd over kabeltv sidst i 2016. Også kaldet DOCSIS 3.1. Her bliver der sat ind over for den samlede upload kapacitet. Så måske til den tid...
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Slangefar skrev:

Du husker rigtigt :D

Uploaden er 60 Mbit. Vi kan ikke tilbyde Bland-Selv på produktet, da vores nuværende teknologi ikke understøtter højere upload og Bland-Selv derfor ikke giver mening.

https://forum.yousee.dk/t5/Bredbånd/Svar-på-quot-Spørg-os-om-YouSee-Bredbånd-med-300Mbit-quot/m-p/2703#M627

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)