Svar

150/30mbit bredbånd & C-more?

Hejsa.

Da jeg bestilte overstående fik jeg to C-more kanaler med som jeg kan se på min Ipad og computer.

Burde jeg ikke kunne se dem på mit tv så? Har lavet en ny kanal søgning og kanalerne kommer frem men ikke med noget billede på.

Mvh

Henrik

icon

Bedste svar af Henrik77 3 august 2016, 23:02

Det glemte jeg at fortælle.... Jeg venter på mit kort kommer også må jeg se på det.

Ellers tak for den hurtige respons :)

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Jeg har også C More via mit Bredbånd, der er TV kanalerne C More First og C More Serier, derudover er der Film og Serier On Demand og Dansk Filmskat. TV kanalerne skulle da gerne kunne ses direkte på TVet, det gør jeg godt nok ikke, det er via Humax boksen, ligeledes kan det ses med Film og TV Appen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det er extra kanaler, og har man ikke den nye boks, så skal der bruges kort og kortlæser, det gik jeg ud fra at du havde.

Humax boksen er i øvrigt det nemmeste at bruge til On Demand og Dansk Filmskat, i stedet for at Streame.

Jeg har ingen boks, kun direkte kabel fra væggen til tv'et. Vil ikke ha nogen boks. Tror du et Ca-modul og et kort vil kunne løse det?

Mvh

Henrik

Det glemte jeg at fortælle.... Jeg venter på mit kort kommer også må jeg se på det.

Ellers tak for den hurtige respons :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P