Yousee Support kan ikke få forbindelse til vores sekundær router | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee Support kan ikke få forbindelse til vores sekundær router

• 26 juni 2019
  • 1 kommentar
  • 803 visninger

Der har været en Yousee teknikker forbi for at øge hastigheden på vores netværk til 300/60 Mbit, men download hastigheden på den sekundær router på loftet har ikke ændret sig, ifølge jeres hastighedstest og speedtest. Jeg har været i kontakt med Yousee Support Livechat, men de kan ikke få forbindelse til routeren. De tænker problemmet stammer fra routerens interface, da jeg har før været inde i routerens interface for at optimere indstillingerne til en bedre forbindelse. De forslog, at jeg skulle spørger herinde i forumet om hjælp. Vores sekundær router hedder Netgear og har serial nummeret xxx8667ea01ec. Kunne løsningen være at bruge funktionen Factory Reset, inde på routerens interface? Vil Factory Reset nulstille indstillingerne og hjælpe jer med at få en forbindelse til routeren?

//Redigeret af Kasper: Slørret Mac-adresse

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej Arne111

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg kan se at du mangler svar her så jeg byder lige ind.

I stedet for mac-adressen på den router, som du har sat til YouSee modemmet, så giver det næsten bedre mening med modelnummeret (tænker jeg:?).

Er det trådløst eller kablet at du oplever en nedsat hastighed og hvor meget afviger hastigheden fra de 300 Mbit? 🙂

Jeg håber du får noget respons hvis nogle af disse spørgsmål besvares.

Besvar