Telefonkabler ind til mit hus? | YouSee Community
Spørgsmål

Telefonkabler ind til mit hus?

Kan I oplyse hvormange kabler der er ind til mit hus Helsingørsgade 61, 3400 Hillerød?

Hvis flere kabler hvormange bits er der så til rådighed i hvert kabel?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Da dette er et brugerforum kan det herfra ikke oplyses, der skal kontaktes You See.
Personlige oplysninger er ikke tilladt.
Omdømme 7
Badge +6
Antallet af faktiske telefon linjer ind i huset kan kun en TDC teknikker finde ud af ved at fysisk besøge dig der hjemme og se kablerne efter i telefondåsen der sidder udenfor på huset.

Faktum passer ikke altid overens med den data at YouSee har stående om folks adresser.
Det fandt teknikkeren ud af da han installerede pair bonding hos mig, der skulle kun være 2, men han sagde at det så ud til at der var 8.
Så han var lidt konfus i hvilke kabler han skulle benytte 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Der skal 2 trådpar altså 4 ledere til pair bonding. Det er rimeligt normalt med 2 tråd par, da TDC længe har ment, at man kunne få brug for et ekstra nummer eller en fax. Der er dog ikke stik nok på centralen til alle kan få pair bonding.
Omdømme 7
Badge +7
Sætter man din adresse ind hos f.eks. Kviknet siges, at der kan leveres 24 Mbps ned og 5 Mbps op. 48 Mbps ned og 10 Mbps op, hvis man kan få pair bonding.
Omdømme 7
Badge +7
Har du overvejet en hybrid router fra YouSee? Så kombineres telefonlinien med 4G. Først bruges telefonlinien. Er der så brug for mere bruges 4G.

Besvar