skifte password på tdc homebox | YouSee Community
Svar

skifte password på tdc homebox

hvordan skifter jeg password på tdc homebox
icon

Bedste svar af Kasper 10 september 2019, 15:24

Du skal ind under følgende i modemmets web-interface:

"Adgangskontrol" -> Klik på "Vis sektioner" -> Vælg "Bruger".

Herinde fra kan du ændre det 🙂
Se original

20 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Vil mene at det er på samme måde som på Coax, inde på Mit You See under Bredbånd.
Det er ikke til wifi men til at logge på boksen
Omdømme 7
Badge +7
Password på Modemmet skiftes inde på Mit You See. Det må være det samme på DSL.
Det kan jeg ikke se nogle steder,men kan selfølgelig være mig der har overset det,hvor skal det stå henne der inde
Omdømme 7
Badge +7
Skiftede vist i tidernes morgen password i en Homeboks. Så vidt jeg husker lå muligheden under punktet Administrator. Softwaren kan være lavet meget om siden.
Omdømme 7
Badge +7
Det kan jeg ikke se nogle steder,men kan selfølgelig være mig der har overset det,hvor skal det stå henne der inde

Mit You See/Bredbånd så ser du dette: Netværksnavn og netværksnøgle

Netværksnavn: *********
Netværksnøgle: ********
Det er password til Homeboksen
Omdømme 7
Badge +7
Jeg er ikke med, det må værre anderledes på DSL end på Coax, for der er der kun adgangskode når man skal på Wi-Fi, og den skiftes på Mit You See.
Måske har du ikke forklaret precis hvad det er. Drejer det sig om aktivering af nyt Modem.? så er der en vejledning her. https://www.youtube.com/watch?v=jYjEw0Y-B9o
https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/opsaetning/installer-router/homebox-hvid
Omdømme 5
Badge +2
Trådstarter ønsker at skifte login password på router og ikke kode på WiFi.
Omdømme 7
Badge +7
Det kan der så ikke hjælpes med, det bruges ikke på Coax hvad jeg ved af, den eneste adgangskode efter opsætning er til Wi-Fi.
Omdømme 7
Badge +7
Der er også login password på en coax router. Står på en label i bunden af den.
Hej igen det er fordi jeg har resettet home boxen,og vil gerne bruge den kode jeg brugte før.Jeg har før lavet den om,men nu kan jeg ikke finde hvor det er,mener det var når jeg loggede ind på boxen jeg kunne lave det om,men det kan jeg ikke finde nogle steder.
Omdømme 7
Badge +7
Så vidt jeg husker skal man trykke på ordet Administrator, og så åbnes nogle skjulte muligheder.
Og hvor står ordet Administrator ?
Omdømme 7
Badge +7
Jeg kan ikke huske hvor det står, men det indgår i en tekst. Det er del år siden, og softwaren i homeboks kan være ændret siden.
Så er det nok blevet ændret,for jeg kan simpelhen ikke finde det 😞
Omdømme 7
Badge +7
Hej @Iceman3720

Hvilken udgave af HomeBox har du? 🙂
Den her

Omdømme 7
Badge +7
Du skal ind under følgende i modemmets web-interface:

"Adgangskontrol" -> Klik på "Vis sektioner" -> Vælg "Bruger".

Herinde fra kan du ændre det 🙂
Tak for det kasper,det havde jeg sku overset 😉

Besvar