SIP ALG | YouSee Community
Spørgsmål

SIP ALG


Min "fastnettelefon" er holdt op med at virke.
Min leverandør af SIP telefoni har bedt mig om af tjekke om SIP ALG er slået fra i min Homebox.
Yousee henviser til Yousee forum!
Er der nogen der kan hjælpe?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej

Jeg kan se, at du mangler svar her, så jeg vil gerne lige byde ind 🙂

Det er lidt uden for vores support, hvorfor du formentlig også er blevet henvist til YouSee Forum.

Du skal i hvert fald nok starte med at logge ind på din Homebox og se om du kan finde funktionen derinde i routerens indstillinger.
Vælg din Homebox her og se hvordan du logger ind på denne.
Jeg har naturligvis gennemtrawlet de overskuelige funktioner i Homebox.
SIP leverandøren har også været inde remote via Teamviewer.
Andre kvalificerede forslag?
Omdømme 7
Badge +7
Hej igen

Jeg beklager forvirringen i forhold til mit første svar.

Fordi, jeg får at vide, at SIP ALG pr. default er slået til i modemmet og faktisk ikke kan slås fra i dens interface.

Så det er i hvert fald ikke fordi, at funktionen ikke er aktiv på HomeBox.

Jeg håber du har fundet en løsning eller finder det snarest.
Ved nærmere læsning kan man se at jeg beder om at få SIP-ALG fra.

Besvar