Periodiske fejl på TV-Boks efter opdatering | YouSee Community
Spørgsmål

Periodiske fejl på TV-Boks efter opdatering


For et par dage siden blev min Cisco TV-Boks opdateret til data version 6249. Siden har jeg haft en periodisk fejl, som gør at boksen ikke tændes, men i stedet giver fejlteksten "Ikke understøttet signal - kontrollér enhedens output". Fejlen kan afhjælpes ved at genstarte boksen, hvilket man dog nogle gange er nødt til at gentage. Kan jeg selv gøre noget for at afhjælpe fejlen, eller skal den fejlmeldes?

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +6
Hej kim2ft

Kunne se, du manglede et svar, så det får vi lige lavet om på.

Den besked du får, er umiddelbart ikke noget boksen kan sige. Derfor tror jeg, at det er dit tv, der giver den besked, hvilken får mig til at tænke, at det nok er en HDCP-fejl. Typisk kan det afhjælpes ved at tænde for tv'et, og først derefter tænde for tv-boksen. Rækkefølgen kan i denne forbindelse være ret vigtigt.

Du kan se mere om det her: https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning-og-installation/hdcp-problemer

Håber det hjælper dig videre.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar