ingen internet på trods af lovet installering | YouSee Community
Spørgsmål

ingen internet på trods af lovet installering

  • 19 november 2018
  • 1 kommentar
  • 129 visninger

Routeren har været tændt hele dagen, vi kan se internetforbindelsen på vores pc, men der er ingen forbindelse på trods af at det var lovet af yousee

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Det kan være at netværket er konfigureret forkert, det kan Windows godt finde på, hvor den finder på at kalde det for et offentligt netværk.
I indstillingerne for netværk skal den hedde Hjemmenetværk.
Hvis den ikke gør det, så skal du vælge at oprette en nyt netværk der hedder Hjemmenetværk.

Hvis det skyldes kommunikation mellem routeren og serveren, så hvis det er den hvide Homebox i har, så kan det ses ved at den 4de LED blinker.
Her kan man prøve at slukke for routeren, vente en 10 sekunders tid og så tænde for den igen og så lade den stå og se om det lykkedes for den at etablere kontakt til serveren, det kan måske godt tage et par minutter før det lykkedes for den at gøre det.

Er det ingen af ovenstående der lykkedes, så skal du ringe til YouSee's support.
Så må en af deres teknikere lige kigge på hvad der kan være galt.

Besvar